Gå til innhold

Hvem er dere veldig aktive på forumet ? Hva jobber dere med ?

Anbefalte innlegg

Gjest studentmammaen
Skrevet

Jeg har vært her ett par dager nå og lurer på ett par ting . Bare av ren nysgjerrighet..

Hvem er dere som kjenner igjen personer her, det de har skrevet m.m? Hvordan har dere tiden til å lese alle innlegg ? Jobber dere eller er dere f eks sykemeldt eller hjemme av andre årsaker? 

Jeg kjenner ikke igjen noen her overhodet 😆

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jobber 100%, jeg.

Anonymkode: 4ff69...bf0

Gjest studentmammaen
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jobber 100%, jeg.

Anonymkode: 4ff69...bf0

😊👍 så bra! 

AnonymBruker
Skrevet

De fleste som er veldig aktive er uføretrygdet.

Anonymkode: 8b4fc...d57

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Jobber 100%. Er på kg hver gang jeg er på kollektivtransport/venter på noe og titter ofte innom når jeg ligger i sengen før jeg sovner. Iblant om jeg trenger 5 min pause på jobb.

Anonymkode: f2a47...3ba

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jobber 100% som automatiker.

Anonymkode: 887fd...5c6

Gjest studentmammaen
Skrevet

Jeg bare skjønner ikke hvordan folk kan kjenne igjen tråder fra medlemmer langt tilbake i tid f eks. Eller ha lest gjennom alle svar i en tråd.. Jeg med barn kunne aldri brukt telefonen så mye 😟

Skrevet
Just now, studentmammaen said:

Jeg bare skjønner ikke hvordan folk kan kjenne igjen tråder fra medlemmer langt tilbake i tid f eks. Eller ha lest gjennom alle svar i en tråd.. Jeg med barn kunne aldri brukt telefonen så mye 😟

Hva mener du med kjenne igjen tråder?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, studentmammaen said:

Telefonen?

Man bruker da PC med stor skjerm og skikkelig tastatur!

Anonymkode: 16f69...861

• Liker 2
Gjest studentmammaen
Skrevet

Telefonen?

Man bruker da PC med stor skjerm og skikkelig tastatur!

Anonymkode: 16f69...861

Hehe jeg skjønner greia 😉

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, studentmammaen skrev:

Noen har god hukommelse, og noen brukere er veldig lett gjenkjennelige. Du spurte heller ikke om vi har barn, men hva vi jobber som.

• Liker 6
Gjest studentmammaen
Skrevet
1 minutt siden, SheldonCooper skrev:

Hva mener du med kjenne igjen tråder?

Har lest litt her og folk svarer ofte med å henvise til andre tråder osv. som brukeren har skrevet langt tilbake ..

AnonymBruker
Skrevet

Jobber deltid, tar på meg frivillig jobber som er betalt i nærområdet. Sliter psykisk så skal i time snart. Jobbet 100% i 5 år.. altså, var ute i jobb med en gang etter fylte 20. Har ellers gått fhs og fullført skole. Men....psyken tok over og jeg måtte reduseres i jobben. Jobbet masse ekstra i tillegg til 100%, sov noen ganger ikke på 2 dager i strekk. Likevel følt meg lat, aldri gitt meg selv ros. Skal komme igang igjen så fort jeg er i form.

Anonymkode: ee4e1...0d0

• Liker 1
Gjest studentmammaen
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Noen har god hukommelse, og noen brukere er veldig lett gjenkjennelige. Du spurte heller ikke om vi har barn, men hva vi jobber som.

Nei jeg skrev bare om meg selv..

Skrevet (endret)
1 minutt siden, studentmammaen said:

Har lest litt her og folk svarer ofte med å henvise til andre tråder osv. som brukeren har skrevet langt tilbake ..

Da har de nok vært på kvinneguiden en stund. 

Endret av SheldonCooper
  • Liker 3
Gjest Reputation
Skrevet
2 minutter siden, studentmammaen skrev:

Flere har vært her i mange år, og klarer å gjenkjenne andre ved skrivefeil, skrivestil og punktsetning. Så vanskelig er det ikke. Handler kun om å ha øye for detaljer.

Du gir feks fra deg et tydelig tegn som gjør at jeg lett kan gjenkjenne deg selv om du skriver som anonym

Gjest studentmammaen
Skrevet

Jobber deltid, tar på meg frivillig jobber som er betalt i nærområdet. Sliter psykisk så skal i time snart. Jobbet 100% i 5 år.. altså, var ute i jobb med en gang etter fylte 20. Har ellers gått fhs og fullført skole. Men....psyken tok over og jeg måtte reduseres i jobben. Jobbet masse ekstra i tillegg til 100%, sov noen ganger ikke på 2 dager i strekk. Likevel følt meg lat, aldri gitt meg selv ros. Skal komme igang igjen så fort jeg er i form.

Uff da ,håper du får det bedre snart 😊

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, studentmammaen skrev:

Jeg ser dette. Det er folk som spør "er det du som har denne tråden og?""er det du som svarer her og"? Så henter de frem flere tråder og kommentarer!! De må være kløppere til og kjenne igjen slik etter til og med år. Eller gidder de virkelig og lete gjennom kg for og finne kjennetegn?!

• Liker 1
Gjest studentmammaen
Skrevet
1 minutt siden, Reputation skrev:

Flere har vært her i mange år, og klarer å gjenkjenne andre ved skrivefeil, skrivestil og punktsetning. Så vanskelig er det ikke. Handler kun om å ha øye for detaljer.

Du gir feks fra deg et tydelig tegn som gjør at jeg lett kan gjenkjenne deg selv om du skriver som anonym

👏😆

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...