Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Føler dere at det er her på kvinneguiden dere får realisert dere?

Anonymkode: 8ab00...03d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du et speil? Spør der først :) 

Anonymkode: 57cd9...4f2

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Om du mener fjols med alle de som kommer med frekke og stygge kommentarer, så er jeg helt enig med deg. Jeg har vært innom andre forum, men ingen steder er mange så lite greie med hverandre som her.

Anonymkode: a0988...ed2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Har du et speil? Spør der først :) 

Anonymkode: 57cd9...4f2

Du er rapportert.  

AnonymBruker
Skrevet

Realisert meg? Nei, jeg er bare her for enkel underholdning

Anonymkode: 6aaf3...72c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan definerer du fjols?

Anonymkode: 1bf80...dfc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja selvsagt. Hvorfor ellers skulle jeg vært her?

Anonymkode: ac9ef...f3a

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan definerer du fjols?

Anonymkode: 1bf80...dfc

De som går til fjells...

Anonymkode: f72c3...666

AnonymBruker
Skrevet
På 29.6.2018 den 22.05, AnonymBruker skrev:

Absolutt! Og så føler jeg veldig sterk fellesskap med deg feks. Å være på kvinneforumet er viktig for meg som kvinne og sikkert for deg som kvinne også? Vi er her sammen i kraft av å være kvinner! 

Anonymkode: d9c99...58e

Skrevet (endret)

Jeg er et av disse fjolsene og det er klart at selvrealiseringen min ligger i å kaste inn noen innlegg her, mens jeg slår ihjel tiden. :Nikke:

Hvor ellers skulle jeg fåt realisert meg, lizm? På diskusjon.no? Ja, nå har jeg hørt det også..:fnise:

(Man kan ikke hete ting som Tøytigern på diskusjon.no. Det må man kalle seg Tunfiskspiser og lignede ting. Det blir ikke selvrealisering av sånt.)

Endret av Tøytigern
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Realisert meg.. .. hmm. Kommer nok litt an på hvem man får svar av. Føler nesten det er bedre og bare leve livet, gjøre som man selv føler, men jeg har dessverre fulgt råd her inne i stedet for og høre på meg selv. Noe som kanskje er litt dumt siden andres situasjon ikke er den samme. 

Anonymkode: e39c6...b0f

Skrevet
På 29.6.2018 den 22.19, AnonymBruker skrev:

Du er rapportert.  

Ja det kom fra rette hold

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er rapportert.  

Haha hvorfor?? Du fikk det samme spørsmålet tilbake, hva er det å rapportere?

Anonymkode: cb8cc...3a4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Anne Brith nå må du logge ut 😂

Anonymkode: 4471c...d36

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
På 29.6.2018 den 22.05, AnonymBruker skrev:

Realisere hva da?🤔

Anonymkode: 4df4d...81c

Skrevet

Når jeg tenker meg om, så kan det jo hende jeg får realisert meg selv gjennom å holde på og være aktiv på flere sosiale plattformer. Men jeg tror igrunnen ikke det er nok til å bygge hele sitt selvbilde på, as. Mine barndoms drømmer omfattet ikke å taste på nettforum som det største høydepunktet i livet... Kanskje å hoppe i fallskjerm ville vært bedre? Med mindre det er noe jeg begynner med når jeg kommer i 40-årskrisa, såklart. Hvis poenget er å føle seg yngre er det jo bare patetisk å hoppe i fallskjerm.

Men jeg vil si det er hakket mer patetisk å skulle leve ut sin indre debattant i kommentarfeltene til VGnett som 40+... Sånn enkelte opplagt gjør.

Nå debatterer jeg ikke så mye på nettet, lenger. Det er liksom 10 år bak meg i tid, da jeg trodde det hadde en hensikt. Skulle jeg gjort det nå, er det uansett ikke noe særlig nivå på diskusjonene her inne. Man blir gjerne bedt om å bevise sin private mening med linker til kilder, for hvis ikke "har man tapt". (Uvisst hvorfor :klo:..) Trist. Så der får man ikke realisert seg, hvis man har ambisjoner om å gjøre noe intelligent med livet.

Men min side som Tøytiger får jeg levd ut. -Grawwrr! :nigo:

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Realisere hva da?🤔

Anonymkode: 4df4d...81c

Livet.

Oppnår du målet du har med livet her inne på Kg? Kan du si til deg selv som 99-åring at du har oppnådd å gjøre det viktigste du ønsket i livet, den gangen da du tastet på Kg? Eller kreves det fortsatt noe mere?

Det er iallefall sånn jeg oppfatter spørsmålet.

AnonymBruker
Skrevet

Du er rapportert.  

Det er du også

Anonymkode: eb5d8...9a8

Skrevet

Det er klart. Hadde jeg vært ufeilbarlig på grammatikk og staving og sånt, så kunne jeg vært språknazi. Og da kunne jeg sikkert fått realisert meg selv på nettforum.:opplyser: Selv om folk flest skriver veldig riktig her inne i motsetning til andre steder på nett.. I denne tråden, feks, er overskriften lettforståelig og stavet riktig, så vidt jeg kan se. Så der er det lite for en språknazi å plukke på, om jeg hadde vært en...

Men jeg ser at de som føler det gir mening i tilværelsen å være uenige og krangle, og å rapportere andre som skriver i nettforum, får utrettet endel i denne tråden.

Skrevet
På 29.6.2018 den 22.13, AnonymBruker skrev:

Om du mener fjols med alle de som kommer med frekke og stygge kommentarer, så er jeg helt enig med deg. Jeg har vært innom andre forum, men ingen steder er mange så lite greie med hverandre som her.

Anonymkode: a0988...ed2

Men så påpekes det jo til stadighet her inne at dette er et kvinneforum. Og kvinner er kjent for å være lite greie mot andre kvinner. Noe man kan se på Kg. :) Så dette bør ikke komme som noen overraskelse.

Dessuten ligger ikke KG høyt på kvalitetslista hva nettforaer angår. Det ligger heller i bunnsjiktet og er oppsamlingsplass for de som ikke finner en naturlig plass, eller lykkes, de andre stedene. Mange her har psykiske vansker, feks. Dette kommer jo til uttrykk i forumet, også, skulle jeg tro. Iform av dårlig sosiale antenner o.lign.

Kg er skid row blant nettforaer. På linje med Vg's kommentarfelter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...