AnonymBruker Skrevet 29. juni 2018 #1 Skrevet 29. juni 2018 Vi datet noen måneder. Han var herlig fri for spill, sendte meldinger med jevne mellomrom, svarte meg med en gang han så mine meldinger. Vi pratet om og lo av alt mellom himmel og jord. Jeg følte meg trygg sammen med han. Våget å tro at han kanskje kunne være rett for meg. Slapp han inn på meg. Det var så fint! Det klaffet så bra! Det eneste som gjorde meg litt usikker var at han aldri hadde vært i et forhold før, til tross for at han var 30 år. Min dårlige selvfølelse ropte «hva er det som får deg til å tro at du er bra nok for han når ingen andre har vært det?» Men jeg tok likevel sjansen. Det endte med et brak og et knust hjerte. Plutselig sa han at det gikk for fort frem. At han var usikker. Så sa han at han ikke hadde fått nok interesse for meg til å fortsette å møte meg. Jeg fikk meldingen på toget hjem og klarte akkurat å komme meg inn i leiligheten før jeg begynte å gråte. De neste ukene var vonde. Jeg forsøkte å trøste meg med at han tydeligvis hadde vanskelig for å få følelser for andre, siden han aldri hadde hatt kjæreste. Men så så jeg at han har møtt en dame. Det er offisielt, de har bilder av hverandre på Facebook, de ser strålende lykkelige ut. Jeg skulle så gjerne ønske det var meg. Det gjør vondt å føle at jeg ikke var bra nok for han. At jeg heller ikke virker å være bra nok for noen andre. Jeg sammenligner meg med henne. Hun må jo være penere, kulere, varmere enn meg siden han valgte henne. Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget. Hvis noen har støttende ord, noen råd eller bare en hvilken som helst tilbakemelding setter jeg veldig pris på det. Anonymkode: 21fd6...5c0 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2018 #3 Skrevet 29. juni 2018 Forstår at det gjør vondt. Selvsagt gjør det vondt!! Men ikke sammenligne deg med henne. Du er ikke henne, og hun er ikke deg. Dere er to forskjellige personer. Han hadde det gøy med deg og han likte deg, men du var ikke den som skulle ende opp sammen med han. Jeg vet det er vanskelig nå. Men du kommer til å møte en flott mann som det er meningen at du skal ende opp sammen med. Og da kommer du til å forstå hvorfor dette skjedde. Du skjønner det ikke nå, men jeg lover deg, du kommer til å skjønne det om ikke altfor lenge ❤️ Stor klem til deg! Anonymkode: 03edc...644 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2018 #4 Skrevet 29. juni 2018 At du ikke var den rette for HAN så betyr det ikke at du ikke er god nok. Du kan være den peneste og snilleste og varmeste personen du vil - men det er kjemi det handler om. Anonymkode: a1fb9...8b7 10
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2018 #5 Skrevet 29. juni 2018 Det du gjennomgår nå er vondt - det er ingen vei utenom det. Jeg var der selv i vinter og trodde jeg skulle gå under. Man vil sånn og så kommer det noen fra sidelinjen og napper livet du har ønsket deg foran øynene på deg. Og man skjønner ikke hvorfor... Jeg sender deg gode klemmer, ts. Jeg vet så altfor godt hvordan du har det. Det blir bedre med tiden, men det blir aldri helt bra, dessverre. Anonymkode: b7210...ff2 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2018 #6 Skrevet 29. juni 2018 Jeg føler med deg, og selv om det nok ikke hjelper, så vit at det er ingenting feil med deg! Jeg prøver å fortelle meg selv det samme.. jeg har datet flere som rett etter å ha «dumpet» meg får de seg kjæreste. Det er umulig å ikke klandre seg selv, tro en ikke er bra nok osv, jeg vet så utrolig godt hvordan du har det. Men det jeg kan råde deg til, og som hvertfall ser ut til å ha funket for meg er å bare overbevise deg selv om at jo, du er god nok. For hvem som helst! Og ser de ikke det så er det deres loss. Gå ut, date forskjellige, se hva du har å velge mellom - ikke heng deg opp i en før han viser deg og spør deg om dere skal være eksklusive. Lev livet, jente. Anonymkode: ae856...7c1 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #7 Skrevet 30. juni 2018 Det der er veldig tungt. Jeg er sammen med en sånn fyr i samme alder. Han har aldri hatt kjæreste og aldri helt sluppet folk nær seg. Han er en veldig kjekk mann med super personlighet, så i starten syntes jeg det var litt snodig at han hadde vært singel hele livet. Vi hadde en samtale om det og han begrunnet det med timing. Han hadde møtt mange flotte damer, men han var ikke tilgjengelig følelsesmessig. Forteller dette fordi det trenger ikke nødvendigvis være noe galt med deg, det kan være noe så enkelt som timing. Det er uansett ikke noe galt med deg, noen passer bare ikke sammen godt nok. Du er god nok og når du møter en mann som ser deg for hvem du er så kommer dette til å være ubetydelig. Anonymkode: a7e5c...f2a 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #8 Skrevet 30. juni 2018 Tusen takk for svar, snille dere. Jeg gråt da jeg leste det dere skrev, både fordi jeg er lei meg og fordi det var godt å få litt trøst. Jeg prøver så veldig å tenke at det ikke handler om at jeg er dårlig menneske. Håper jeg klarer å tro på det til slutt 😥 Anonymkode: 21fd6...5c0
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #9 Skrevet 30. juni 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for svar, snille dere. Jeg gråt da jeg leste det dere skrev, både fordi jeg er lei meg og fordi det var godt å få litt trøst. Jeg prøver så veldig å tenke at det ikke handler om at jeg er dårlig menneske. Håper jeg klarer å tro på det til slutt 😥 Anonymkode: 21fd6...5c0 Det er ikke din feil at han ikke var så ærlig mot deg som du trodde. Han datet flere enn deg. Samtidig. Anonymkode: 00117...80e 3
Gjest Stella Rose Skrevet 30. juni 2018 #11 Skrevet 30. juni 2018 Sender deg en god klem , forstår det er vondt, men det er ingenting galt med deg, det må du ikke tro om deg selv.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #12 Skrevet 30. juni 2018 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for svar, snille dere. Jeg gråt da jeg leste det dere skrev, både fordi jeg er lei meg og fordi det var godt å få litt trøst. Jeg prøver så veldig å tenke at det ikke handler om at jeg er dårlig menneske. Håper jeg klarer å tro på det til slutt 😥 Anonymkode: 21fd6...5c0 Jeg vet jo at det føles sånn, man er virkelig ikke et dårlig menneske fordi en person ikke får følelser for deg, du liker sikkert ikke absolutt alle flotte menn på den måten heller. Jeg gjør hvertfall ikke det. Jeg har nylig blitt kjent med en gjeng gutter, to av de er høye og kjekke med mørkt hår og glimt i øyet, morsomme og utadvendte og kan snakke om alt og med på det meste. Mens jeg, jeg faller såklart for den litt lave rødhårede fyren i gjengen som er mer innadvendt og merkelig og vanskeligere å komme innpå. Og jeg er ikke spesielt innadvendt selv. Nå er nok ingen av disse interessert i meg akkurat, men om de første hadde vært det og skulle følt seg som mindre attraktive av den grunn hadde jo det vært litt komisk, da de er veldig mange jenters drøm begge to, og jeg digger begge to og synes de er skikkelig kjekke. Men følelser fungerer jo ikke på den måten, jeg falt for han siste nesten før vi hadde pratet - selv om jeg definitivt ikke er på utkikk etter noen - og det kan verken jeg eller han styre 😛 så det blir urimelig å føle seg mindre verdt etc pga noen andres ulogiske følelser, selv om jeg vet man lett gjør det. Anonymkode: 14cff...418
Million Skrevet 30. juni 2018 #13 Skrevet 30. juni 2018 Du var kanskje ikke den rette for HAN, men der ute finnes det en for deg som vil se på deg som den eneste rette for han. Du har bare ikke møtt han ennå 🙂 Så stå på, tørk tårene og kom deg opp i salen igjen så raskt som mulig når du har grått ferdig. Du er bra nok. Det var bare ikke akkurat det rette for denne ene mannen. Men du er den rette for noen andre. Si det til deg selv, om og om igjen, til du tror det og forstår det :- ) 1
Gjest Mass Skrevet 30. juni 2018 #14 Skrevet 30. juni 2018 Jeg leste et sitat som festet seg kan du si selv om jeg ikke er religiøs. Synes det var en kort og fin måte å beskrive noe på. A rejection is Gods protection. Det var ikke meningen at du skulle gå i hans retning for du skal gå en annen vei. Jeg er ganske sikker på at fremtiden vil gi deg den forståelsen du søker etter nå. Bare gi slipp på dette og fortsett å gå fremover, og så vil det hele gi mening en vakker dag.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #15 Skrevet 30. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det der er veldig tungt. Jeg er sammen med en sånn fyr i samme alder. Han har aldri hatt kjæreste og aldri helt sluppet folk nær seg. Han er en veldig kjekk mann med super personlighet, så i starten syntes jeg det var litt snodig at han hadde vært singel hele livet. Vi hadde en samtale om det og han begrunnet det med timing. Han hadde møtt mange flotte damer, men han var ikke tilgjengelig følelsesmessig. Forteller dette fordi det trenger ikke nødvendigvis være noe galt med deg, det kan være noe så enkelt som timing. Det er uansett ikke noe galt med deg, noen passer bare ikke sammen godt nok. Du er god nok og når du møter en mann som ser deg for hvem du er så kommer dette til å være ubetydelig. Anonymkode: a7e5c...f2a Jeg er en sånn mann. Jeg har et par korte forhold bak meg men ellers helt likt: timingen har aldri vært helt riktig og jeg har slått fra meg mange jenter, pga følelsesmessig utilgjengelighet. TS det er ingenting galt med deg, de to hadde simpelten en bedre match. Og sånt er lite å gjøre med egentlig. Anonymkode: a9061...583
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #16 Skrevet 30. juni 2018 Da var det ikke meningen at det skulle bli dere. Tørk tårene og kom deg opp i salen igjen. Og ikke gruble over ting du ikke kan gjøre noe med. Det kommer til å ta fra deg mye energi, og det gjør ikke at ting blir annerledes. Den eneste det går utover er deg selv. Se fremover. Dette gir deg jo muligheten til å flørte masse i sommer! 😉 Anonymkode: 3456b...8c2
hjertesukka Skrevet 30. juni 2018 #17 Skrevet 30. juni 2018 - Føler med deg, men som flere her sier, opp på hesten igjen. - Prøv å snu ting oppned og spør deg selv om du virkelig vil ha en mann som ikke har de riktige følelsene for deg.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #18 Skrevet 30. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke din feil at han ikke var så ærlig mot deg som du trodde. Han datet flere enn deg. Samtidig. Anonymkode: 00117...80e Dette. Hvis han har blitt sammen med henne veldig kort tid etterpå, har han tydeligvis datet flere på en gang, og ikke vært ærlig med deg. Han har holdt deg for narr i flere måneder, å latt deg tro at dette kunne føre til noe annet. Prøv å trøst deg med det. Vil du ha en sånn mann, som kan date en såpass lenge, uten å si noenting, før han plutselig dropper deg hardt og kaldt, fordi han antageligvis har datet fler? Høres det veldig snilt ut? Høres det ut som en som tar veldig hensyn til sine medmennesker, og følelser? Jeg har vært der selv ts, så jeg vet hvor vondt det er. Men jeg tok trøst i det at jeg ikke ville ha en som kunne holde meg så til de grader for narr (han fikk veldig inn for holde meg på gress, eneste forskjellen her var at jeg dumpet han, og han er enda singel da, og nå angrer han, og vil tilbake til meg), og at jeg har tydeligvis bygd opp han til å være noe fullstendig annet, enn det han faktisk var. Når jeg fikk det hele på avstand, så så jeg han jo for hvem han egentlig var, en relativt normal kar med ganske dårlige verdier, uten så mye tanker og følelser for andre medmennesker. Altså ikke et partneremne for meg. Jeg følte meg også forferdelig lite verdt, og at jeg tydeligvis ikke var bra nok, han ville heller være alene, enn å være sammen med meg, liksom... Dog i ettertid har jeg fått bekreftet at det hadde ingenting med meg å gjøre, han var rett og slett ikke følelsesmessig tilgjengelig der og da, og trodde han kunne ture på som han ville. Så fort han mistet meg, og jeg fikk kjæreste et halvt år senere, var han plutselig full av anger, og det gleder meg litt at han fremdeles, halvannet år senere, kan sende meldinger til meg, at han nå er klar for forhold, og at han angrer. Poenget her er at jeg var tydeligvis bra nok for han, og du er også bra nok! At han ikke fikk den kjemien med deg, har ikke noe med deg å gjøre, at du ikke er bra nok! En dag treffer du en mann som er følelsesmessig klar for det, og faller pladask for deg og da vil du ikke tvile igjen på om du er bra nok, eller ikke. Du ER bra nok, du har bare ikke møtt den rette enda Anonymkode: e3224...46e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå