Gå til innhold

Stor aldersforskjell, hvordan er sexen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på dere som har hatt sex med noen som det har vært / er stor aldersforskjell med, tenker 10 års +/- forskjell.

Har du vært sammen med yngre eller eldre enn deg selv? Hvordan var sexen? Merket du noe på aldersforskjellen?

Fortell gjerne om du er kvinne eller mann.

Hilsen nysgjerrig kvinne på 39, som har funnet er flørt som er 11 år yngre....og lurer på om det er noe håp om bra sex  mellom oss( vi har ikke hatt sex enda, men har veldig bra kjemi ellers )

Anonymkode: 42268...dc1

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

11 år er jo ingenting når begge er over 25-27 år.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, O.G. skrev:

11 år er jo ingenting når begge er over 25-27 år.

Du får prøve å si det på datingforumet, kom sure oppstøt der. Tipper det har mest med at det er jeg som kvinne som er eldst ( ingen ville sagt noe om jeg var mann og funnet ei på 28 )

• Liker 2
Skrevet

Har hatt sex med partnere som har vært både mer enn 10 år yngre og 10 år eldre enn meg. Har aldri merket noe forskjell på hvor god sexen er ,har noe med alder å gjøre. Har med kjemi og partners erfaring samt hvordan en passer sammen sexuellt.

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du får prøve å si det på datingforumet, kom sure oppstøt der. Tipper det har mest med at det er jeg som kvinne som er eldst ( ingen ville sagt noe om jeg var mann og funnet ei på 28 )

Jeg ville ikke sagt en skit på en fyr på 39 år hadde sex med ei på 28 år. Begge er voksne.

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, O.G. skrev:

Jeg ville ikke sagt en skit på en fyr på 39 år hadde sex med ei på 28 år. Begge er voksne.

....nei,men mange som har mye skit å si fordi jeg er kvinne og har funnet en som er 11 år yngre.

Men lurte egentlig mer på sexen, kjemien vår mentalt er på plass.....litt nervøs og spent. Aldri vært med noen som er så mye yngre før.

Skrevet

Er vel få ting som gir så bra sex,

som stor aldersforskjell :yvonne:

Jo større, dess bedre :blomst:

• Liker 2
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

....nei,men mange som har mye skit å si fordi jeg er kvinne og har funnet en som er 11 år yngre.

Men lurte egentlig mer på sexen, kjemien vår mentalt er på plass.....litt nervøs og spent. Aldri vært med noen som er så mye yngre før.

Det skal du drite i.

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samboeren min er 17 1/2 år yngre enn meg og før i livet hadde jeg bl.a en sommerflørt med en som var 23 år eldre enn  meg. Jeg har i hvert fall ikke merket noe aldersforskjell på sex.

Og 11 år er jo ikke akkurat noen enorm forskjell uansett da.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, asterix skrev:

Samboeren min er 17 1/2 år yngre enn meg og før i livet hadde jeg bl.a en sommerflørt med en som var 23 år eldre enn  meg. Jeg har i hvert fall ikke merket noe aldersforskjell på sex.

Og 11 år er jo ikke akkurat noen enorm forskjell uansett da.

Nei 11 år er jo ikke noe å skrike over, men tenker det kanskje kan være mindre erfaring hos en i 20-årene enn om jeg hadde vært med en som var 11 år eldre.

Skrevet (endret)
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei 11 år er jo ikke noe å skrike over, men tenker det kanskje kan være mindre erfaring hos en i 20-årene enn om jeg hadde vært med en som var 11 år eldre.

Hvis du har funnet en mann på 28 år som har lite erfaring med sex så ville han neppe hatt særlig mer erfaring 11 år seinere. En mann på 28 har aller mest sannsynlig vært seksuelt aktiv i mange, mange år.

Endret av asterix
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har hatt sex med en som er 10-12 år eldre enn meg, og det er ikke noe forskjell på han og eksen min som er like gammel som meg. 

Skrevet (endret)

Har nylig avsluttet noe med en som var yngre enn meg, han 24 og jeg 33. Vi i datet 2 mnd. 

Som deg var jeg også spent på hvordan sexen ville være, om jeg ville merke noe forskjell. Skal innrømme at at jeg hadde forhåpninger. Merket forskjell, ja. Dessverre var det ikke positivt. Han var egoistisk og gav meg lite oppmerksomhet. Derimot var han mer opptatt av å si noe om sine behov og hva han ønsket. Tenkte det ville gå seg til, noe det ikke gjorde. Prøvde også å hinte og si noe om dette hva jeg likte osv. Det falt ikke i smak. Han ville heller ikke ha sex så ofte som meg. Han merket at jeg ville, og jeg viste initiativ ... og svarte gjerne at han ikke orket for det var så slitsomt eller at han trengte å sove først. 

Dette var kun et eksemplar. Du er sikkert mer heldig TS :)

Endret av laperla
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, laperla skrev:

Har nylig avsluttet noe med en som var yngre enn meg, han 24 og jeg 33. Vi datet 2 mnd. 

Som deg var jeg også spent på hvordan sexen ville være, om jeg ville merke noe forskjell. Skal innrømme at at jeg hadde forhåpninger. Merket forskjell, ja. Dessverre var det ikke positivt. Han var egoistisk og gav meg lite oppmerksomhet. Derimot var han mer opptatt av å si noe om sine behov og hva han ønsket. Tenkte det ville gå seg til, noe det ikke gjorde. Prøvde også å hinte og si noe om dette hva jeg likte osv. Det falt ikke i smak. Han ville heller ikke ha sex så ofte som meg. Han merket at jeg ville, og jeg viste initiativ ... og svarte gjerne at han ikke orket for det var så slitsomt eller at han trengte å sove først. 

Dette var kun et eksemplar. Du er sikkert mer heldig TS :)

Det der har jo ingenting med alder å gjøre. Egoister finnes i alle aldre.

Anonymkode: 2346d...7d8

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på dere som har hatt sex med noen som det har vært / er stor aldersforskjell med, tenker 10 års +/- forskjell.

Har du vært sammen med yngre eller eldre enn deg selv? Hvordan var sexen? Merket du noe på aldersforskjellen?

Fortell gjerne om du er kvinne eller mann.

Hilsen nysgjerrig kvinne på 39, som har funnet er flørt som er 11 år yngre....og lurer på om det er noe håp om bra sex  mellom oss( vi har ikke hatt sex enda, men har veldig bra kjemi ellers )

Det er lovlig. Drit i hva andre syns.

Anonymkode: c1e4f...263

AnonymBruker
Skrevet

7 års alderforskjell her. Mange som synes det er mye(?). Han er den beste jeg har hatt og vi har det helt fantastisk sammen :) jeg er kvinne (og den yngre). 

Anonymkode: 1a5dd...548

AnonymBruker
Skrevet

Var fra jeg var 22 år sammen med 12 år eldre mann i 5 år. Jeg hadde mye mer og oftere lyst enn ham, i hele forholdet. 

Vet egentlig ikke om det var alder det sto på, for min 46 år gamle mannen holder ennå koken, flere ganger i uken.

Tror egentlig at hyppighet på lyst er mer individuelt eller grunnet fysisk form enn alder. Tror det er mer futt i de fleste menn over 40 som trener enn mange yngre som ikke trener. Pluss at man har medfødt/tillært ulikt behov. 

Anonymkode: b3994...c1a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var fra jeg var 22 år sammen med 12 år eldre mann i 5 år. Jeg hadde mye mer og oftere lyst enn ham, i hele forholdet. 

Vet egentlig ikke om det var alder det sto på, for min 46 år gamle mannen holder ennå koken, flere ganger i uken.

Tror egentlig at hyppighet på lyst er mer individuelt eller grunnet fysisk form enn alder. Tror det er mer futt i de fleste menn over 40 som trener enn mange yngre som ikke trener. Pluss at man har medfødt/tillært ulikt behov. 

Anonymkode: b3994...c1a

Min flørt er i Heimevernet, og trener en del og har god fysisk form, men heldigvis ikke en "boler" type.

Antar at den enste måten å finne ut av dette på, er bare å hoppe i det :)

AnonymBruker
Skrevet

Har sex med en som er 11 år yngre.. Jeg er 36. Sexen er utrolig bra. Han har selvsagt erfaring, men jeg har mer ;) Jeg var litt redd for å ha sex, har tross alt født barn, og kroppen min var definitivt finere for ti år siden. Mens han er gjennomtrent og kjekk.. Men han nyter virkelig å ha sex med meg, og sier jeg er den beste han har hatt. Han er så begeistret for alt, elsker å slikke og tilfredstille meg. Vi kan holde på i timesvis, kan klarer fint å komme flere ganger. Føler meg heldig :)

Anonymkode: 4b5c8...a72

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har sex med en som er 11 år yngre.. Jeg er 36. Sexen er utrolig bra. Han har selvsagt erfaring, men jeg har mer ;) Jeg var litt redd for å ha sex, har tross alt født barn, og kroppen min var definitivt finere for ti år siden. Mens han er gjennomtrent og kjekk.. Men han nyter virkelig å ha sex med meg, og sier jeg er den beste han har hatt. Han er så begeistret for alt, elsker å slikke og tilfredstille meg. Vi kan holde på i timesvis, kan klarer fint å komme flere ganger. Føler meg heldig :)

Anonymkode: 4b5c8...a72

OI, så bra å høre. Er vel litt nervøs for det jeg og, at jeg har fått 3 barn og er ikke akkurat stram som ei i 20-årene. Man vokser ikke helt av seg den usikkerheten. Jaja, dette blir spennende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...