Furstina Skrevet 4. mars 2005 #1 Skrevet 4. mars 2005 Hjälp! Svigerfar fyller år! Och jag funderar på att beställa något till honom på nätet - som kan levereras direkt! Blomma? Interflora.no? Bok? Bokliden.no? Fler förslag? Gärna en site där man antingen betalar med kort eller kan få en faktura att betala från Sverige (mannen har norskt bankkonto och kan betala norska räkningar)
Scheherazade Skrevet 4. mars 2005 #3 Skrevet 4. mars 2005 Tja, mye fint å bestille! Jeg bestilte en rosebukett til morfar, den kjøpte jeg på Mester Grønn Ser de har tilbud på tulipanbuketter. Betaler med Visa. Ellers kan jeg anbefale Mao, det fine her er at de pakker som gave og sender regningen til deg. Og sjokogram er også genialt, men litt dyrt.
Furstina Skrevet 7. mars 2005 Forfatter #4 Skrevet 7. mars 2005 hmmm... har inte beställt nåt än - hann aldrig i fredags :S och det var visst svigermor som fyllde år -inte svigerfar- Både mannen och jag blandar ihop deras födelsedagar. Svigerfar fyller år om två veckor, vi får skicka en pakke med presenter till de båda!
Grooo Skrevet 7. mars 2005 #5 Skrevet 7. mars 2005 Jeg synes MAO er genial, du finner mye fint der da!
Væren Skrevet 7. mars 2005 #6 Skrevet 7. mars 2005 http://www.hervik.com/ Har tipset om dette før her på KG, og har gitt bort gaveesker fra Hervik selv med stor suksess! Praktiske små forpakninger med deilig saft og syltetøy som passer fint også for små husholdninger! Mye godt å kose seg med en stund framover! Vår foreldregenerasjon har jo ofte det meste, så noe godt å kose seg med er ikke dumt! Kanskje en fin bukett fra Mestergrønn i tillegg ikke er så dumt? Kommer jo alt an på hvor dyr gaven skal være.
Furstina Skrevet 8. mars 2005 Forfatter #7 Skrevet 8. mars 2005 Tusen tack Væren Det var nånting sånt jag var ute efter... lite annorlunda men som kan glädja och vara praktiskt. Ska nog beställa nåt i dag jag...
Furstina Skrevet 11. april 2005 Forfatter #9 Skrevet 11. april 2005 http://www.hervik.com/ Har tipset om dette før her på KG, og har gitt bort gaveesker fra Hervik selv med stor suksess! Praktiske små forpakninger med deilig saft og syltetøy som passer fint også for små husholdninger! Mye godt å kose seg med en stund framover! Vår foreldregenerasjon har jo ofte det meste, så noe godt å kose seg med er ikke dumt! Kanskje en fin bukett fra Mestergrønn i tillegg ikke er så dumt? Kommer jo alt an på hvor dyr gaven skal være. Det tog lite tid - både för mig att beställa och innan varan kom fram - men de blev superglada! "For en spesiell og morsom gave!. Virker utrolig eksklusivt. Får spare det til bryllupsdagen vår kanskje. Har smakt på sennepen. Mild og deilig syrlig med sterk ettersmak på en måte. Gleder oss.. Kommet over dette tilfeldig på internett ? eller.... Hilsen Svigermor og Svigerfar" Tack för tipset!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå