AnonymBruker Skrevet 29. juni 2018 #1 Skrevet 29. juni 2018 Jeg trenger tips til hva jeg kan kjøpe inn til frokost på de travleste dagene, som ikke trengs å varmes og tilberedes, men som kan spises direkte. Og som selvsagt metter litt og gir energi. Vil ikke ha tips til slankeprodukter sånn som Nutrilett. Jeg er ikke på slanker'n. Tenkte å ta meg litt frukt, men må supplere med noe mer. På forhånd takk :) Anonymkode: a80a0...fde
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2018 #2 Skrevet 29. juni 2018 Lag kjøleskapsgrøt elle Chiapudding på kvelden. Tar ikke mange minutter :) Anonymkode: a29d7...b59 1
Vesentlig Skrevet 29. juni 2018 #5 Skrevet 29. juni 2018 go' morgen yoghurt, byggrynslunsj, barer, frukt, wasa sandwich, frokostblanding osv Om du har tid om kvelden kan du alltids lage "matpakke". Smøre noen skiver, lage kjøleskapsgrøt, smøre lomper med smøreost, skinke og grønnsaker eller lignende. Selv er jeg fan av å ta yoghurt, musli og banan. Tar 30 sek å slenge sammen
WCKD Skrevet 29. juni 2018 #6 Skrevet 29. juni 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg trenger tips til hva jeg kan kjøpe inn til frokost på de travleste dagene, som ikke trengs å varmes og tilberedes, men som kan spises direkte. Og som selvsagt metter litt og gir energi. Vil ikke ha tips til slankeprodukter sånn som Nutrilett. Jeg er ikke på slanker'n. Tenkte å ta meg litt frukt, men må supplere med noe mer. På forhånd takk Anonymkode: a80a0...fde Havregryn og lettmelk med syltetøy uten sukker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå