AnonymBruker Skrevet 29. juni 2018 #1 Skrevet 29. juni 2018 Er Polen et ok sted å feriere om sommeren? Noen som har vært der og vil dele erfaringer rundt klima, levestandard, priser, mat, kultur osv`? Anonymkode: 1ed2d...6e7
sonush Skrevet 30. juni 2018 #2 Skrevet 30. juni 2018 Spør meg om en uke. Skal til Polen imorgen (Gdansk) og er spent selv. Er man heldig og har fint vær så er Sopot (nabobyen) blitt anbefalt som fin badeby. Fin strand. Skal sjekke det ut. Sydenferie på budsjett.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #3 Skrevet 3. juli 2018 Elsker Sopot, Gdansk og omegn! Billig, god standard på hotell/leiligheter, flotte steder å spise/feste, rent, shoppingen er bra, billig frisør/negler/SPA.Trygt. Eneste er at du jo ikke er garantert fint vær, men bruker å være bedre enn her hjemme jevnt over. Anonymkode: 290ab...39c
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #4 Skrevet 4. juli 2018 Vi var der forrige sommer og hadde en fin ferie. Leide en leilighet i gamlebyen i Gdansk og det var st.Dominics-marked når vi var der. Mye folk, men også mye å se på. Og de små ostene de griller er veldig gode. Vi hadde 20+ grader og fint vær når vi var der. Vi var på familieferie, så gjorde mye ting som ungene likte. Teknisk museum, sjørøverskuta til westerplatte, trampolineland, dyrepark og kjøpesenter. Og i pariserhjulet og opp i tårnet til den store kirken i gamlebyen. Vi har vært innom Sopot også, det er veldig fint der. Men for meg blir det litt for kjedelig å bare være der. Kan anbefale å bruke uber i gdansk. Billigere enn vanlig drosje og tror aldri vi måtte vente mer enn 4-5 minutter. Mat er rimelig. Billig å spise ute og billig i matbutikkene. Klær fra de polske kleskjedene er rimelig, merkeklær er ikke så ulikt i prisnivå i forhold til her hjemme. I gamlebyen er det mye suvenirer og glass/keramikk, vi shoppet mest på kjøpesenter. Frisør er veldig billig, jeg tok keratinbehandling for en brøkdel av prisen her hjemme. Anonymkode: e72ca...e3e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå