Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal på min første store konsert nå til høsten i London o2 arena. Konserten er nesten utsolgt så det kommer en del mennesker. Hvor tidlig burde man stille seg i kø for å stå veldig nærme scena ? Noen som har erfaringer?:)

Anonymkode: d4723...d4f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvertfall en times tid før. Jeg har vært på flere utsolgte konserter og det er gjerne folk som står halve dagen, men for meg har det funka å komme en times tid før. 

Anonymkode: 031c1...406

Skrevet

Har ikke akkurat erfaring fra den plassen men anbefaler å være noen timer i forkant. Når jeg var i Oslo Spektrum, var jeg der 2 timer før mens en betkjent av meg var der en halvtime før. Jeg sto helt foran mens han var helt bak og så knapt noe

Skrevet

Jeg har møtt opp på konserter 20 min før de startet, og jeg har stått relativt lang framme på disse konsertene. Dog kan du alltids presse deg lengre frem, sagt at du ønsker å irritere en haug mennesker. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke lenger alltid slik at det holder å møte opp tidlig. Mange store konserter opererer med egne billettpriser for avsperret område (Golden Circle) i front.

ellers er det alltid et tips å gå på sidene foran, der er det gjerne mer plass - og enklere å komme seg inn mot midten etterhvert evt.

Anonymkode: c4273...2a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...