Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har skaffet meg kreditt kort fra yabank og angrer dypt. Skulle aldri ha gjort med de rentene de opererer med. Men ikke nok med det, denne banken er jo umulig å komme i dialog med. Jeg ergrer meg grønn her jeg sitter, og har prøvd å nå tak i de via telefon, mail og kontaktskjema på nettbank etter at jeg fikk en purring fra dem om oppsigelse av kreditten fordi de mener jeg ikke har betalt mine månedlige avdrag. Saken er at jeg har betalt hver måned, og jeg har bankutskrift som påviser det. Så dette prøver jeg altså å formidle til yabank. Men hva nytter det når jeg ikke oppnår kontakt??? Tre mailer har jeg sendt nå i disse dager, etter flere mislykkete telefonoppringinger,bare for å få beskjed om at de vil komme tilbake til meg innen 24 timer. Er det noen andre som har hatt samme erfaring? Er yabank i det hele tatt en seriøs bank? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har hatt Ya-bank som både dagligbank og bruker kredittkortet deres pga rabattene også i flere år og har aldri hatt et eneste problem med noe som helst.

Men jeg betaler alltid hele beløpet ved forfall da, så hva de har i rente på kredittkortet er fullstendig uinteressant for min del.

Endret av asterix
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...