AnonymBruker Skrevet 29. juni 2018 #1 Skrevet 29. juni 2018 Hei Det er sikkert mange tråder om dette temaet, men jeg spør likevel. IKM er den 2.juli og jeg tror jeg hadde eggløsning ca. den 17. juni. Jeg har hatt veldig mensenmurringer, men de er annerledes denne gangen, og jeg har hatt veldig vondt i korsryggen. Jeg tok en test 9dpo og da fikk jeg en veldig svaak positiv graviditetstest. Jeg ble veldig overrasket over at man kunne få en positiv så tidlig. Til og med spurt en annen for å være sikker på at det var en strek Jeg har brukt testene fra babyplan billigtest-stav. På 10dpo tok jeg en test til og den var negativ. Den samme dagen begynte jeg å spotte litt rosa på papiret(beklager detaljene), og jeg trodde det var mensen som kom. Sånn har det nå vært i 3 dager. Ikke mer og ikke mindre. Er bare på papiret. Tok en test i dag som også var negativ men den tok jeg ikke på morgenurin (12.dpo). Sjansen for å være gravid nå er vel dårlig? Eller har noen vært det selv om man har blødd litt? Dette er veldig ulikt meg før mensen. Jeg har vanligvis veldig kraftig mens. Jeg burde vel ha fått positiv test nå som jeg er 12 dpo hvis jeg hadde vært gravid? Hilsen en som klamrer seg til håpet Anonymkode: abdb9...de0
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2018 #2 Skrevet 29. juni 2018 Umulig for oss å si noe om. Anonymkode: a1de6...11d
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2018 #3 Skrevet 29. juni 2018 Vet ikke helt hvorfor du fikk positiv test så tidlig, men senere negativt. Kan være kjemisk graviditet, det ville du isåfall ikke fanget opp hvis det ikke var for at du testet så tidlig (ulempen med å teste tidlig). Sporblødning kan være festeblødning, egget fester seg mellom dag 7 til 10. Test igjen 2.juli på morgenurin med mindre du får menstruasjon 😊 Anonymkode: aedcf...2ef
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2018 #4 Skrevet 29. juni 2018 Høres ut som en kjemisk graviditet. Pga det så bør man teste til litt nærmere ikm. Så slipper man sånne nedturer. Om ikke mensen kommer den 2. så tar du en test. Den skal være til å stole på. Anonymkode: 8c3e9...6be
Ny Bruker Skrevet 29. juni 2018 #5 Skrevet 29. juni 2018 Eller skyggestrek, defekt test og du var ikke gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå