AnonymBruker Skrevet 29. juni 2018 #1 Skrevet 29. juni 2018 Katten min har vært borte i snart 1 uke. Det er veldig vanlig at den er borte i flere dager i strekk uten å vise seg, men nå begynner jeg å bli bekymret. Den kan for alt jeg vet ha det bra i skyggen i skogen eller til og med død. Hvis den er påkjørt og noen har plukket den opp, hvor ringer jeg da for å forhøre meg? Anonymkode: 57856...541
Agathe Skrevet 29. juni 2018 #2 Skrevet 29. juni 2018 Du kan prøve å ringe den lokale dyrlegen. Håper pusen snart er hjemme igjen!
Fame Skrevet 29. juni 2018 #3 Skrevet 29. juni 2018 Min forsvant i to måneder for flere år siden. Takket være hyppig bruk av Facebook fikk jeg tips om at ho var 15 km unna
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2018 #4 Skrevet 29. juni 2018 Legg ut savnet melding på de lokale Facebook sidene (de fleste har kjøp/salg sider og dyresider for området). Heng opp lapper gå ut og let ring dyrlegen og beskriv katten i tilfelle de får den inn Anonymkode: cf31c...b65
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2018 #5 Skrevet 29. juni 2018 Ring veterinær, legg det ut på facebook, bruk dyrebar.no, spør naboer, heng opp lapper på postkassestativ, oppslagstavler osv. Håper du finner pusen din. Anonymkode: e9085...e78
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #6 Skrevet 30. juni 2018 Den kom tilbake i kveld som om ingeting hadde skjedd. Koste i 1 min før den gikk til matskåla. Den var hjemme i maks 15 min før den dro ut igjen 😊 Gleder meg nesten litt til vinteren for da er den nesten bare inne. Anonymkode: 57856...541 2
Gjest PaN Skrevet 1. juli 2018 #7 Skrevet 1. juli 2018 På 30.6.2018 den 2.11, AnonymBruker skrev: Den kom tilbake i kveld som om ingeting hadde skjedd. Koste i 1 min før den gikk til matskåla. Den var hjemme i maks 15 min før den dro ut igjen 😊 Gleder meg nesten litt til vinteren for da er den nesten bare inne. Anonymkode: 57856...541 Nå ble jeg glad alltid koselig når de kommer inn for oppmerksomhet
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #8 Skrevet 1. juli 2018 På 30.6.2018 den 2.11, AnonymBruker skrev: Den kom tilbake i kveld som om ingeting hadde skjedd. Koste i 1 min før den gikk til matskåla. Den var hjemme i maks 15 min før den dro ut igjen 😊 Gleder meg nesten litt til vinteren for da er den nesten bare inne. Anonymkode: 57856...541 Så bra 😄 For å være føre var til neste gang kan du melde deg inn i noen lokale Facebook grupper for savnede dyr samt laste ned appen Http://www.finnfido.no som er gratis. Hvis du er ekstra bekymret finnes det GPSer du kan ha på halsbåndet slik at du kan se hvor den er til enhver tid 😊 Ikke noe kjekt at katten er vekke så lenge men flott at den kom hjem igjen! Anonymkode: f4cac...5c9
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #9 Skrevet 2. juli 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Så bra 😄 For å være føre var til neste gang kan du melde deg inn i noen lokale Facebook grupper for savnede dyr samt laste ned appen Http://www.finnfido.no som er gratis. Hvis du er ekstra bekymret finnes det GPSer du kan ha på halsbåndet slik at du kan se hvor den er til enhver tid 😊 Ikke noe kjekt at katten er vekke så lenge men flott at den kom hjem igjen! Anonymkode: f4cac...5c9 Hvor mye koster sånne GPS til katt? Jeg har aldri hatt halsbånd på den fordi den kan hekte seg fast i greiner og andre ting, men nå vurdere jeg det sterkt. Jeg skulle gjerne visst hvor den oppholdt seg hele tiden, hadde vært spennende å følge med. Anonymkode: 57856...541
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå