Gå til innhold

Savnet katt - hvor ringer jeg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Katten min har vært borte i snart 1 uke. Det er veldig vanlig at den er borte i flere dager i strekk uten å vise seg, men nå begynner jeg å bli bekymret.

Den kan for alt jeg vet ha det bra i skyggen i skogen eller til og med død.

Hvis den er påkjørt og noen har plukket den opp, hvor ringer jeg da for å forhøre meg?

Anonymkode: 57856...541

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan prøve å ringe den lokale dyrlegen. Håper pusen snart er hjemme igjen!

Skrevet

Min forsvant i to måneder for flere år siden. Takket være hyppig bruk av Facebook fikk jeg tips om at ho var 15 km unna 

AnonymBruker
Skrevet

Legg ut savnet melding på de lokale Facebook sidene (de fleste har kjøp/salg sider og dyresider for området). 

Heng opp lapper

gå ut og let 

ring dyrlegen og beskriv katten i tilfelle de får den inn 

Anonymkode: cf31c...b65

AnonymBruker
Skrevet

Ring veterinær, legg det ut på facebook, bruk dyrebar.no, spør naboer, heng opp lapper på postkassestativ, oppslagstavler osv. Håper du finner pusen din.

Anonymkode: e9085...e78

AnonymBruker
Skrevet

Den kom tilbake i kveld som om ingeting hadde skjedd. Koste i 1 min før den gikk til matskåla. Den var hjemme i maks 15 min før den dro ut igjen 😊 Gleder meg nesten litt til vinteren for da er den nesten bare inne.

• Liker 2
Skrevet
På 30.6.2018 den 2.11, AnonymBruker skrev:

Den kom tilbake i kveld som om ingeting hadde skjedd. Koste i 1 min før den gikk til matskåla. Den var hjemme i maks 15 min før den dro ut igjen 😊 Gleder meg nesten litt til vinteren for da er den nesten bare inne.

Nå ble jeg glad alltid koselig når de kommer inn for oppmerksomhet :)

AnonymBruker
Skrevet
På 30.6.2018 den 2.11, AnonymBruker skrev:

Så bra 😄 For å være føre var til neste gang kan du melde deg inn i noen lokale Facebook grupper for savnede dyr samt laste ned appen Http://www.finnfido.no som er gratis. Hvis du er ekstra bekymret finnes det GPSer du kan ha på halsbåndet slik at du kan se hvor den er til enhver tid 😊 Ikke noe kjekt at katten er vekke så lenge men flott at den kom hjem igjen!

Anonymkode: f4cac...5c9

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så bra 😄 For å være føre var til neste gang kan du melde deg inn i noen lokale Facebook grupper for savnede dyr samt laste ned appen Http://www.finnfido.no som er gratis. Hvis du er ekstra bekymret finnes det GPSer du kan ha på halsbåndet slik at du kan se hvor den er til enhver tid 😊 Ikke noe kjekt at katten er vekke så lenge men flott at den kom hjem igjen!

Anonymkode: f4cac...5c9

Hvor mye koster sånne GPS til katt? Jeg har aldri hatt halsbånd på den fordi den kan hekte seg fast i greiner og andre ting, men nå vurdere jeg det sterkt.

Jeg skulle gjerne visst hvor den oppholdt seg hele tiden, hadde vært spennende å følge med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...