AnonymBruker Skrevet 29. juni 2018 #1 Skrevet 29. juni 2018 Farger håret hjemme ca 1 gang i måneden, men etter hver dusj avgir det en del farge og setter seg på puter o.l. Noen som vet av hårfarge som ikke gjør dette? Har grått hår og ikke råd til å gå til frisør så ofte (er 25 så kjipt å gå rundt med mer grått enn brunt hår også). Anonymkode: 8c995...a6b
Agathe Skrevet 29. juni 2018 #2 Skrevet 29. juni 2018 Hva slags farge bruker du? Og farger du kun etterveksten? Håret slipper ofte litt farge etter første vask, men hvis det skjer hele tiden hos deg så kan det være at håret er helt mettet av farge og ikke klarer å holde på mer.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2018 #3 Skrevet 29. juni 2018 Jeg bruker garnier og har aldri opplevd det der. Eneste unntaket må være svart hårfarge, det er et helvette hvis man ikke finner riktig farge som håret holder på. Anonymkode: 79a52...f8f
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2018 #4 Skrevet 29. juni 2018 Garnier nutrisse! Dekker grå hår helt 👌🏻 Og ingen misfarging. Anonymkode: 9f6c6...421
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2018 #5 Skrevet 29. juni 2018 Det har jeg aldri opplevd av permanente farger. Nå bruker jeg Garnier nutrisse og er veldig fornøyd. Anonymkode: 00b63...d9c
Rosatoast Skrevet 29. juni 2018 #6 Skrevet 29. juni 2018 Jeg er veldig fornøyd med Casting cream gloss (hvis det er slik det skrives), det er de hårfargene jeg har brukt mest. Opplever aldri at fargen smitter av, men nå er det lurt å skylle håret nøye 2 ganger når du tar ut fargen. Sistnevnte gjør ihvertfall jeg, også har jeg et eget hånkle som jeg bruker når jeg farger håret.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2018 #7 Skrevet 29. juni 2018 Du må vaske / skylle håret godt etter fargingen. Anonymkode: 484c1...f35
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2018 #8 Skrevet 29. juni 2018 TS her, takk for mange svar Det er garnier nutrisse jeg bruker, har prøvd forskjellige bruntoner og noen med rødskjær i. Skyller ut fargen lenge, 30 min + men ser ikke ut til å gjøre noe forskjell. Farger etterveksten med litt overlapp, ikke alt håret. Fortsetter å komme ut farge ca en ukes tid etter farging, selv om jeg dusjer hver dag. Er veldig fornøyd med fargen ellers da den dekker alt og håret blir supermykt og glatt. Gjør dere noe spesielt når dere skyller? Tar fingrene gjennom håret, og lener meg forover så jeg får tatt skikkelig bak også og løsner dusjhodet og "spyler" skikkelig overalt, men det ser ikke ut til å hjelpe. Om jeg føner håret tørt farger det ikke av da, er kun om det fortsatt er vått. Anonymkode: 8c995...a6b
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2018 #9 Skrevet 29. juni 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her, takk for mange svar Det er garnier nutrisse jeg bruker, har prøvd forskjellige bruntoner og noen med rødskjær i. Skyller ut fargen lenge, 30 min + men ser ikke ut til å gjøre noe forskjell. Farger etterveksten med litt overlapp, ikke alt håret. Fortsetter å komme ut farge ca en ukes tid etter farging, selv om jeg dusjer hver dag. Er veldig fornøyd med fargen ellers da den dekker alt og håret blir supermykt og glatt. Gjør dere noe spesielt når dere skyller? Tar fingrene gjennom håret, og lener meg forover så jeg får tatt skikkelig bak også og løsner dusjhodet og "spyler" skikkelig overalt, men det ser ikke ut til å hjelpe. Om jeg føner håret tørt farger det ikke av da, er kun om det fortsatt er vått. Anonymkode: 8c995...a6b Jeg vasker håret med sjampo etter jeg har skylt ut godt. Anonymkode: 00b63...d9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå