AnonymBruker Skrevet 29. juni 2018 #1 Skrevet 29. juni 2018 Båten kantrer, den forfølges av hai, folk kaster hverandre over bord. Men dette må jo være gladmeldinger for dere som mener "muslimer ditt og datt"? Dere som mener at muslimer stjeler deres norske kvinner, innvadrerer Norge, gjør alt. personlig synes jeg det er rart at det bare er menn og se der. Og jeg har ikke noe lyst til og få alke opp hit. Men mennesker er jo mennesker.. Anonymkode: 2925b...330
Gjest HerrBæsjerumpehull Skrevet 29. juni 2018 #4 Skrevet 29. juni 2018 Det er en fin stråmann du har satt deg opp der. Den kan du sikkert kose deg masse med. Hvorfor gidde å bruke tid på å sette seg inn i hva folk faktisk mener, ikke sant?
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2018 #5 Skrevet 29. juni 2018 Ut i sommervarmen, folkens!! Anonymkode: 8075f...6b8 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2018 #6 Skrevet 29. juni 2018 5 minutter siden, Maruwan skrev: Det er en fin stråmann du har satt deg opp der. Den kan du sikkert kose deg masse med. Hvorfor gidde å bruke tid på å sette seg inn i hva folk faktisk mener, ikke sant? Hvorfor gidde det?!?! Jeg har tydeligvis sympati når jeg setter meg inn i hva andre mener. Kanskje jeg tar veldig feil fordi jeg har muslimske venner, har til og med vært forelsket i muslim, men prøver til hver gang og tenke på hva mine norske søstre og brødre sier...de vil jo ekskludere meg til slutt. Fordi jeg har muslimer i kretsen...jeg er en landsforræder og det vil jeg ikke bki sett son, men jeg sitter jo egentlig igjen med ingenting da disse mednorskingene uansett bare ekskluderer alle som ikke gjør som dem selv. Jeg føler meg som en forræder av at jeg synes svært synd på de på båten, de som har familie der, som aldri ser igjen familien sin. Tenk om det var min familie, min muslimske venn eller hans muslimske familie! Men, det er vel det sammensom àt jeg ønsker og øselegge Norge... Anonymkode: 2925b...330
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2018 #7 Skrevet 29. juni 2018 Dessuten hater jeg tastaturet på ipaden min! Treffer "n" i stedet for mellomrom, u istedefor "i" og s istedefor "d"!! Anonymkode: 2925b...330
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2018 #8 Skrevet 29. juni 2018 Uansett om folk mener dette er bra, tror du at de svarer på det her inne? Og om de hadde gjort det, tror du kommentarene hadde fått stått? Anonymkode: 04c4a...0b7
Gjest HerrBæsjerumpehull Skrevet 29. juni 2018 #9 Skrevet 29. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hvorfor gidde det?!?! Jeg har tydeligvis sympati når jeg setter meg inn i hva andre mener. Kanskje jeg tar veldig feil fordi jeg har muslimske venner, har til og med vært forelsket i muslim, men prøver til hver gang og tenke på hva mine norske søstre og brødre sier...de vil jo ekskludere meg til slutt. Fordi jeg har muslimer i kretsen...jeg er en landsforræder og det vil jeg ikke bki sett son, men jeg sitter jo egentlig igjen med ingenting da disse mednorskingene uansett bare ekskluderer alle som ikke gjør som dem selv. Jeg føler meg som en forræder av at jeg synes svært synd på de på båten, de som har familie der, som aldri ser igjen familien sin. Tenk om det var min familie, min muslimske venn eller hans muslimske familie! Men, det er vel det sammensom àt jeg ønsker og øselegge Norge... Anonymkode: 2925b...330 Ok, men alt dette er ting du har diktet opp i ditt eget hode.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2018 #10 Skrevet 29. juni 2018 Dette er logikken til en radikal muslim, nettopp den galskapen motstandere av Islam kjemper mot. Anonymkode: 72ace...1b0
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2018 #11 Skrevet 29. juni 2018 Akkurat nå, Maruwan skrev: Ok, men alt dette er ting du har diktet opp i ditt eget hode. Ehm, nei. Det er jo bare og lese her inne og. Er utrolig mange norske som hater alle muslimer lg alle deres etnisk norske venner. Landssvikere er vi som blir venner med de. men det er stort sett norske menn av en grunn.. Anonymkode: 2925b...330
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2018 #12 Skrevet 29. juni 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ehm, nei. Det er jo bare og lese her inne og. Er utrolig mange norske som hater alle muslimer lg alle deres etnisk norske venner. Landssvikere er vi som blir venner med de. men det er stort sett norske menn av en grunn.. Anonymkode: 2925b...330 HAr du kilder til dette vaset ditt? Anonymkode: d1ecb...ce8
Gjest HerrBæsjerumpehull Skrevet 29. juni 2018 #13 Skrevet 29. juni 2018 Just now, AnonymBruker said: Ehm, nei. Det er jo bare og lese her inne og. Er utrolig mange norske som hater alle muslimer lg alle deres etnisk norske venner. Landssvikere er vi som blir venner med de. men det er stort sett norske menn av en grunn.. Anonymkode: 2925b...330 Du må komme deg mer ut og snakke med folk, ikke basere virkelighetsoppfatningen din på trollerier fra KG. Det er ingen som mener de tingene du beskriver, bortsett fra kanskje de 4-5 mest hardcore nynazistene i landet.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2018 #14 Skrevet 29. juni 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Båten kantrer, den forfølges av hai, folk kaster hverandre over bord. Men dette må jo være gladmeldinger for dere som mener "muslimer ditt og datt"? Dere som mener at muslimer stjeler deres norske kvinner, innvadrerer Norge, gjør alt. personlig synes jeg det er rart at det bare er menn og se der. Og jeg har ikke noe lyst til og få alke opp hit. Men mennesker er jo mennesker.. Anonymkode: 2925b...330 https://www.aftenposten.no/verden/i/WKEL/--Muslimske-batflyktninger-kastet-12-kristne-over-bord Er det disse du har så empati for?? Fint for deg da..... Anonymkode: 9776f...657 2
Fame Skrevet 29. juni 2018 #15 Skrevet 29. juni 2018 Menneskene trenger ikke forsvinne, men religionen kan godt det. Og gjerne ta med seg alle andre religioner 1
Elaine Marley Skrevet 29. juni 2018 #16 Skrevet 29. juni 2018 Tråden er ryddet for hatefullt innhold, personangrep og spekulasjoner. Elaine Marley, mod.
Oddy Skrevet 29. juni 2018 #17 Skrevet 29. juni 2018 (endret) Jeg kan nå selv si at uansett hvilken religion et menneske har, fortjener ikke vedkommende å drukne. Jeg kan ærlig innrømme at de som er høyt ekstreme i sin religion og nærmeste påfører andre mennesker smerte, finner jeg meg ikke i. Men hvis et menneske har en religion som egentlig ikke går utover noen på noen som helst måte, så syntes jeg det er trist når jeg hører om slike drukningssituasjoner. Muslimer, kristen, buddhist eller ikke troende, uansett hvem som drukner er det trist fra min synsvinkel. Unntak av de ekstreme Endret 29. juni 2018 av Oddy
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #18 Skrevet 30. juni 2018 17 hours ago, AnonymBruker said: Ehm, nei. Det er jo bare og lese her inne og. Er utrolig mange norske som hater alle muslimer lg alle deres etnisk norske venner. Landssvikere er vi som blir venner med de. Det er mange her som ikke ønsker mer innvandring, spesielt av muslimer. At det betyr at de ønsker at de "forsvinner" har du diktet opp selv. Anonymkode: d4b23...324
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #19 Skrevet 30. juni 2018 Skylder på disse menneskesmuglere som tar masse penger for å få de på båten, ikke oss som ikke ønsker masse økønomiske migranter her. Anonymkode: 5fe20...15b
EvaLena Skrevet 30. juni 2018 #20 Skrevet 30. juni 2018 Jeg er helt imot innvandring, men ønsker de ikke døde av den grunn. De kunne i utgangspunktet latt være å sette seg i disse båtene, da hadde de iallefall ikke druknet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå