Gå til innhold

Glory hole

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg hadde bedt han å ha seg unna. Om det ikke ikke ble respektert, så hadde jeg gått ut av doen og tatt bilde av skiltene på bilen hans (om det var den eneste bilen), satt meg i bilen, låst dørene, kontaktet politiet og anmeldt han for blotting. Hadde det vært flere biler rundt så hadde jeg advart de om at det var hull i veggen mellom båsene, og at sitter en kar i nabobåsen spionerer og stikker pikken igjennom uten å be om samtykke eller respektere ett nei.

Uansett hva slags greie du tenner på. Få samtykke før du involver andre i det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 30.6.2018 den 14.48, AnonymBruker skrev:

Tatt frem en sprittusj og tegnet briller, bart, hatt og monokkel på penisen. 

Anonymkode: 3794c...bdf

En mann jeg kjente, dekorerte penisen sin på lignende måte engang. :fnise:

Skrevet
På 30.6.2018 den 14.48, AnonymBruker skrev:

Tatt frem en sprittusj og tegnet briller, bart, hatt og monokkel på penisen. 

Anonymkode: 3794c...bdf

11 minutter siden, Arabella skrev:

En mann jeg kjente, dekorerte penisen sin på lignende måte engang. :fnise:

Det er en person som lagde peniskunst. Jeg husker ikke hva vedkommende heter. Men hun ga alle penisene hun hadde fått bilder av en egen personlighet, de fikk hatter, ansikt og armer. F.eks ett bilde var av en mann som hadde kommet og penisen lå slapp til siden, den ble tegnet som en som hadde spydd på fylla og sovnet. Som regel er dickpics noe jeg ikke vil se, men må innrømme at hun gjorde det morsomt.

Eller var kunstneren mann? Husker ikke. Men det ble vist så populært at menn sendte inn bilder bare for å bli gjort om til en karikatur. Løye.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
On 6/29/2018 at 1:14 PM, AnonymBruker said:

Det er sikkert flere menn som tenner på dette. Der en kvinne suger pikken til han på nabodassen gjennom et hull i veggen. Det er også sikkert noen som tror at kvinner også tenner på dette. 

Hva ville du som kvinne gjort om du fikk en ståpikk gjennom et hull i veggen på for eksemel en do på byen? 

Anonymkode: cf2ea...95a

Jeg tenner faktisk på tanken... har det og lignende ting med i fantasier mange ganger. Men om det hadde skjedd i virkeligheten sånn helt ut av det blå så hadde jeg nok bare blitt redd og usikker og kommet meg ut derfra så fort som mulig. Dessverre...

Anonymkode: ff94e...151

AnonymBruker
Skrevet

De som suger fremmede som stikker pikken gjennom et hull i veggen må da løpe en enorm risiko for HIV og andre skumle sykdommer?

Høres ut som en farlig lek

Anonymkode: 245e2...40d

Skrevet
På 29.6.2018 den 13.23, AnonymBruker skrev:

Noe så BILLIG

Anonymkode: c3fcc...5ea

Ja, det er billige kvinner som suger fremmede menn gjennom et hull i dassveggen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...