Gjest Seleena Skrevet 4. mars 2005 #1 Skrevet 4. mars 2005 Eg har prøvd og prøvd og prøvd....men det går ikkje ann å laste ned denne songen. Kun ein "virus" look alike versjon på 22 min som det ikkje kjem eit knyst utav....
Gjest Seleena Skrevet 5. mars 2005 #4 Skrevet 5. mars 2005 Dessuten heter hum ikke Doogrem men Goodrem Skrivefeil Eg har prøvd både Brian, Delta OG begge to. Men det finst ingen normale versjonar.
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 5. mars 2005 #5 Skrevet 5. mars 2005 Hm! Er det en spesiell versjon du er ute etter? Fikk opp nærmere 400treff da jeg søkte på denne sangen. Sitter og hører på den akkurat nå faktisk(i mp3 versjon) Er du på Kazaa netverket? Der er det ofte masse ødelagte filer.
Gjest Seleena Skrevet 5. mars 2005 #6 Skrevet 5. mars 2005 Har desverre berre Kazaa ja. Gidder liksom ikkje å venne meg til eit anna program.
Gjest Madeline Skrevet 6. mars 2005 #7 Skrevet 6. mars 2005 Jeg har lastet den ned på www.warez.com. Fungerer helt fint. Det er fildelingsnettverk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå