mammaemma Skrevet 29. juni 2018 #1 Skrevet 29. juni 2018 Venninna mi sa at aleneforsørgere er noen av de som får dem først. Jeg har ikke fått en eneste krone og får heller ikke logget inn på skatteetaten. Står at jeg skal ringe kundeservice.. Noen som vet?
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2018 #2 Skrevet 29. juni 2018 Ingen prioriteres. Anonymkode: c8248...6bc 3
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2018 #3 Skrevet 29. juni 2018 Har jeg aldri hørt eller lest noe sted. Høres ut som tull. Aldri hørt at skatteetaten på noe vis rangerer og prioriterer hvem som skal få utbetalingene først, nei. Du er antageligvis en av dem som får pengene i august eller oktober. Anonymkode: f2b84...e23 1
GammelKaktus Skrevet 29. juni 2018 #4 Skrevet 29. juni 2018 Jeg har alltid fått skattepengene raskt, både før og etter jeg fikk barn så det høres bare tullete ut.
Poserose Skrevet 29. juni 2018 #5 Skrevet 29. juni 2018 Det er ikke sant. Skattepenger er ikke noe gode, det er bare et oppgjør slik at du får tilbake det du har betalt for mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå