Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2005 #1 Skrevet 4. mars 2005 Hvis noen er intresert så er ungkaren Max singel igjen.
Gjest lillelou Skrevet 4. mars 2005 #3 Skrevet 4. mars 2005 Nanana.....noe så totalt uintressant... :-?
CheapChampagne Skrevet 4. mars 2005 #4 Skrevet 4. mars 2005 uff nei, den hårballen skal ikke jeg borti iallefall.
Gjest gjest1 Skrevet 4. mars 2005 #5 Skrevet 4. mars 2005 Yess da er det førsteklasses billett til meg til usa (er det ikke der han bor?) Eller ikke. Hvem er han forresten?
Gjest Xavia Skrevet 4. mars 2005 #6 Skrevet 4. mars 2005 Yess da er det førsteklasses billett til meg til usa (er det ikke der han bor?) Eller ikke. Hvem er han forresten? Max Marius var "kjekkasen" i den norske ungakaren. Ja....*gremmes*...jeg fulgte med....
Gjest Madam Felle Skrevet 4. mars 2005 #8 Skrevet 4. mars 2005 Yess da er det førsteklasses billett til meg til usa (er det ikke der han bor?) Eller ikke. Hvem er han forresten?
Ephemera Skrevet 7. mars 2005 #9 Skrevet 7. mars 2005 Det hadde ikke jeg fått med meg... Han hadde jo så til de grader funnet drømmedama... ?! Men jeg er ikke interessert
Gjest Lompa Skrevet 8. mars 2005 #10 Skrevet 8. mars 2005 *GJEEEEESP* Og så?HAR allerede drømmemannen,jeg, og Max hadde IKKE vært interessant uansett. Festlig liten hvalp,thats all.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå