Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2005 #1 Del Skrevet 4. mars 2005 ...det synes jo ikke i det hele tatt. Jeg mener, selvfølgelig er det ikke allverden, men jeg merker det ikke på noen ting. Ikke på buksene mine, ikke på andre klær. Det eneste er at jeg har lagt om kostholdet mitt, og jeg ser det på vekta. Burde man ikke merket noe forskjell..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 4. mars 2005 #2 Del Skrevet 4. mars 2005 Merkelig at du ikke merker det, og sikkert kjempe kjipt :-? Men kanskje du hadde håpet på et mye bedre resultat, og derfor så merker du ikke det så mye på klærne? Jeg har også gått ned 5 kg, og klærne passer mye bedre på kroppen min. Så jeg merker stor forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basementart Skrevet 4. mars 2005 #3 Del Skrevet 4. mars 2005 Heisann Gjest! Jeg har også nettopp gått ned 5 kilo men merker heller ingenting på klærene mine. Men når jeg ser meg i speilet så ser jeg at jeg ser litt "smalere". Muligens har vekten vi har mistet ikke forsvunnet der vi vil den skal forsvinne.. Kanskje trenger noen å gå ned mer for at de skal merke det også, tror det er tilfelle hos meg da jeg veier forholdsvis mye. Det viktigste er at vi ikke gir opp! Stå på :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eyes Skrevet 4. mars 2005 #4 Del Skrevet 4. mars 2005 Det der er en god grunn til at man skal bruke målebånd som referanse, og ikke vekten! :D Mål rundt: -Hals -Overarmer -Midje (på det smaleste) -Hofter -Rumpe -Lår -Legger Skriv deretter opp alle mål, og dato, så måler du en gang i uken eller annen hver uke! Mye mer motivasjon det! Ikke alltid vekten tilsier hvor du har gått ned og ikke! Lykketil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dudell Skrevet 4. mars 2005 #5 Del Skrevet 4. mars 2005 om det er noen trøst, jeg har gått ned ca 16-17 kilo nå og begynnte ikke å merke noe på buksene for godt over 5 kilo. Må si at jeg fortsatt merker lite på overdelen... hadde nok forventa meg mye mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå