AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #1 Skrevet 28. juni 2018 Som sakt så var jeg sammen med exen min i 3 år, vi hadde et helvette sammen og jeg viste lenge at dette ikke kom til å fungere. Jeg hadde det ikke bra sammen med han, og hadde mista følelsene mine for han for lenge siden. Jeg greide endelig å gjøre det slutt med han for sikkert 3 gang på 3 år, og pluttselig kom en annen mann inn i bildet bare 1 uke senere. Vi fikk veldig bra tone sammen, og snakket om ALT. Begge snakket mye om ex, og hvor jævli vi hadde det osv, han hadde gjort det slutt med exen for 6 mnd siden, og jeg sa det ble slutt for et par mnd siden, siden jeg ikke ville si at det ble slutt for 1-2 uker siden. Vi har virkelig blitt glade i hverandre nå (har datet i 1 mnd cirka) og har virkelig blitt tiltrekt og interessert i hverandre. Jeg føler jeg burde si til han at det faktisk ble slutt for 6 uker siden nå, jeg vet ikke helt hvorfor jeg vil si det, men er bare redd han skal få vite det av noen andre.. Vi er svært åpen og ærlig mot hverandre, og jeg føler jeg burde si at det ikke var så veldig lenge siden.. Burde jeg gjøre det eller ikke? Anonymkode: 7732f...f3c
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #2 Skrevet 28. juni 2018 Vært greit med et svar.. Anonymkode: 7732f...f3c
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #3 Skrevet 28. juni 2018 Som sagt? Du virker rimelig ustabil, men sure, si at det ble slutt for 6 uker siden. Anonymkode: ef041...e74 2
RoH Skrevet 28. juni 2018 #4 Skrevet 28. juni 2018 Det kommer an på hvem du vil være. En som sjekker med KG om hva du skal skjule eller en som settet kjæresten først og har han som samtalepart i ting som gjelder deg og han 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #5 Skrevet 28. juni 2018 2 minutter siden, RoH skrev: Det kommer an på hvem du vil være. En som sjekker med KG om hva du skal skjule eller en som settet kjæresten først og har han som samtalepart i ting som gjelder deg og han Du manipulerte jo bre her. Creds! Anonymkode: ef041...e74
Rosaboble15 Skrevet 28. juni 2018 #6 Skrevet 28. juni 2018 Lurer også litt på den delen med «som sagt». Har du skrevet om dette før? Bare si det som det er du, kan ikke tenke meg at deg betyr så mye for han uansett. Synes dog det er litt rart at dere har snakket så mye om hvor jævlige eksene deres var, og at det er noe du nevner som viktig i sammenhengen? Det er ofte et rødt flagg når folk snakker stygt om eksen sin i starten av datingen (eller om de generelt gjør det mye). Men nå har dere jo tydeligvis gjort det begge to, så da er dere kanskje en god match da! Hadde jeg vært deg så hadde jeg tatt meg tid til å tenke litt over om du faktisk er så interessert i denne nye mannen, eller om du bare gjerne vil komme deg videre og ser han som en mulighet til å gjøre det (og derfor føler mer og større enn du egentlig burde). 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2018 #7 Skrevet 29. juni 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Som sagt? Du virker rimelig ustabil, men sure, si at det ble slutt for 6 uker siden. Anonymkode: ef041...e74 Bra frekk altså! Høres mere ut som du er ustabil 🙂 Anonymkode: 7732f...f3c
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2018 #8 Skrevet 29. juni 2018 5 timer siden, Rosaboble15 skrev: Lurer også litt på den delen med «som sagt». Har du skrevet om dette før? Bare si det som det er du, kan ikke tenke meg at deg betyr så mye for han uansett. Synes dog det er litt rart at dere har snakket så mye om hvor jævlige eksene deres var, og at det er noe du nevner som viktig i sammenhengen? Det er ofte et rødt flagg når folk snakker stygt om eksen sin i starten av datingen (eller om de generelt gjør det mye). Men nå har dere jo tydeligvis gjort det begge to, så da er dere kanskje en god match da! Hadde jeg vært deg så hadde jeg tatt meg tid til å tenke litt over om du faktisk er så interessert i denne nye mannen, eller om du bare gjerne vil komme deg videre og ser han som en mulighet til å gjøre det (og derfor føler mer og større enn du egentlig burde). Hvorfor skal jeg revurdere om vi skal fortsette? Er jo en bra ting å faktisk finne en person som ikke er psykelig sjalu å der vi faktisk kan snakke om alt og ingenting uten at den andre blir sjalu. Er noe som heter å være åpen om å snakke. Si meg, hvorfor skal vi revurdere å fortsette? Vi liker hverandre svært godt. Anonymkode: 7732f...f3c
solmåneogstjerner Skrevet 29. juni 2018 #9 Skrevet 29. juni 2018 Vær ærlig med ham. Si at det ble slutt da, og at du løy fordi du ikke ville at han skulle tenke annerledes om deg. Sannsynligvis har det ikke noe å si for ham, annet enn at han er glad for at du kan innrømme det. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå