Gå til innhold

Han "klarte" ikke få følelser for meg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har datet en fyr ganske lenge nå.. Jeg trodde vi var et par og følte meg såpass trygg på det at jeg ikke følte at vi måtte prate om det. Men nå kom han og sa at han kjenner at han ikke føler noe for meg, at han har "prøvd" men det kommer ingenting.. dette var så sykt vondt. Føler meg nesten litt lurt.. :( flere som har opplevd lignende?

Anonymkode: 3b80c...189

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel slik det er for mange. Vi kjøper valp på sammen måte som vi finner kjæreste. Bruker tinder og andre apper/nettsider. Tar til takke med alt som vil ha oss. Du er ikke lurt, du gikk bare i den første fella jeg nevnte.

Anonymkode: d4ed4...f41

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd det samme, og det er veldig vondt. 

Anonymkode: d3dcc...752

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på motsatt side av bordet nå. Jeg liker virkelig fyren, vi har det veldig gøy sammen, men jeg har ingen kjærestefølelser, selv om jeg skulle ønske jeg hadde det. En kjempedum situasjon å være i. 

Anonymkode: bcda8...ba6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har opplevd det samme, og det er veldig vondt. 

Etter hvor lang tid slapp han / hun "bomba" hos deg da?

Ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på motsatt side av bordet nå. Jeg liker virkelig fyren, vi har det veldig gøy sammen, men jeg har ingen kjærestefølelser, selv om jeg skulle ønske jeg hadde det. En kjempedum situasjon å være i. 

Anonymkode: bcda8...ba6

Hvor lenge har dere datet? Jeg tenker at om det er snakk om noen uker - en mnd, så er det innafor, for noen bruker lang tid på å utvikle følelser. Jeg brukte ca en mnd selv. Men vi datet siden september - oktober, skulle tro at han kunne ha latt være å dra det så ut..

Ts

Gjest HerrBæsjerumpehull
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har datet en fyr ganske lenge nå.. Jeg trodde vi var et par og følte meg såpass trygg på det at jeg ikke følte at vi måtte prate om det. Men nå kom han og sa at han kjenner at han ikke føler noe for meg, at han har "prøvd" men det kommer ingenting.. dette var så sykt vondt. Føler meg nesten litt lurt.. :( flere som har opplevd lignende?

52 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvor lenge har dere datet? Jeg tenker at om det er snakk om noen uker - en mnd, så er det innafor, for noen bruker lang tid på å utvikle følelser. Jeg brukte ca en mnd selv. Men vi datet siden september - oktober, skulle tro at han kunne ha latt være å dra det så ut..

Ts

Dropp bitterheten, og ikke vær så selvberettiget. Dette er en ærlig sak, og han har spilt med åpne kort og gjort sitt beste. Det å bli godt kjent med noen er en prosess som tar tid. Noen ganger i løpet av prosessen finner man ut at det kan være liv laga, andre ganger finner man ut at det ikke er det.

At han er bevisst dette, og ikke så desperat at han forelsker seg i løpet av en måned, er noe som vitner positivt om hans karakter. Dere har tross alt bare datet, ikke vært gift, og det å vinne litt og tape litt er en del av gamet.

AnonymBruker
Skrevet

Han har nok virkelig prøvd og skulle nok ønske at det kom noe. Tror kjæresten min brukte 8 (!) måneder før han plutselig ble stormende forelsket. 

Anonymkode: 624fc...686

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er vondt. Husker jeg opplevde det samme en gang. Da var jeg blitt kjæreste med en som hadde vært (ikke veldig nær) venn i mange år, og jeg trodde vi endelig hadde funnet hverandre og at det var for alltid. Så kom han og sa at det føltes feil, at han ikke hadde de rette følelsene, og ønsket at vi bare skulle være venner. Jeg fikk "sjokk" og ønsket ikke noe vennskap, som om det var noe alternativ til å være livspartnere, liksom. 

Anonymkode: f1fe4...7ab

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Etter hvor lang tid slapp han / hun "bomba" hos deg da?

Ts

Etter 3 mnd.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke du har blitt lurt. Fyren har prøvd og han har sikkert ønsket å få følelser, men sånt kan man jo (dessverre) ikke styre selv. Det er vondt likevel, så jeg vil bare gi deg en klem herfra. 

Anonymkode: f64e8...51b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke du har blitt lurt. Fyren har prøvd og han har sikkert ønsket å få følelser, men sånt kan man jo (dessverre) ikke styre selv. Det er vondt likevel, så jeg vil bare gi deg en klem herfra. 

Anonymkode: f64e8...51b

Jeg er enig i dette. Jeg har også selv vært den som etter litt dating har merket at dette er dødfødt, men har sagt fra etter en måneds tid da og ikke 3 måneder. Det er SÅ forferdelig å fortelle flott person at man ikke har følelser, for man skulle jo gjerne ønske at man hadde det. 

Anonymkode: 47544...422

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pulte du ham? I så fall er det jo bra at han sa det som det var sånn at du kan trekke unna sexen og komme deg videre og etterhvert treffe en fyr som kan gi deg kjærligheten og omtanken du fortjener.

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja for mange år siden, lenge før internet sin tid. Datet og fant en herlig jente som jeg hang sammen med i lengre tid, et par mnd. Så, ble det stille, uten noen forklaring overhodet. Det var vondt ja, men slik er det før man får etablert et skikkelig forhold. Ikke la deg knekke av dette, det skjer faktisk hele tiden i tidlige forhold. Du har fått en forklaring iallefall, slik er det å treffe en partner, det klaffer ikke, og du må forholde deg til det. Men ikke gi opp av den grunn da :)  Jeg gav ikke opp, og traff en kvinne som jeg levde med i mange mange år :) 

Skrevet

Jeg er enig i dette. Jeg har også selv vært den som etter litt dating har merket at dette er dødfødt, men har sagt fra etter en måneds tid da og ikke 3 måneder

Hva er tre måneder i et forhold da? Overhodet ikke noe som helst, kom igjen etter et par år, først da kan man snakke om et varig skikkelig forhold. Alt før dette er bare forelskelse og noe som man ikke vet vil vare. Det er bare å forholde seg til dette, det er ikke noe nytt noe, slik har det alltid vært.

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, Duftavsommerregn skrev:

Hva er tre måneder i et forhold da? Overhodet ikke noe som helst, kom igjen etter et par år, først da kan man snakke om et varig skikkelig forhold. Alt før dette er bare forelskelse og noe som man ikke vet vil vare. Det er bare å forholde seg til dette, det er ikke noe nytt noe, slik har det alltid vært.

Dette hadde da ingen relevans for mitt innlegg?

Anonymkode: 47544...422

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...