Gå til innhold

Følelsen mine for han endrer seg hele tiden, og det er frusterende

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nylig blitt kjent med en fyr som jeg liker veldig godt. Har har "alt", utseende, bra personlighet +++, men det er likevel noe som gjør at jeg blir usikker og det er så slitsomt, for i går var jeg så glad og nesten forelsket, men i dag vet jeg ikke om jeg gidder å satse på han. Slik har jeg hatt den en stund. Det er helt utrolig at følelsene mine endrer seg hele tiden. Begynner å lure på om det er noe i veien med meg og mitt følelsesliv. Noen andre som opplever det samme? Det er kjipt for jeg holder på å ødelegge forholdet vårt pga. dette, men jeg vet jo at jeg egentlig liker han kjempegodt. 

Anonymkode: f83c4...336

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er du redd for å bli såret, knytte for tette bånd? Har det opplevd før at det har gått skikkelig til helvete, og at du underbevisst prøver å beskytte deg selv nå? Har du problemer med å knytte deg ordentlig til andre mennesker, eller er det bare romantisk?

Selv har jeg tilknytningsforstyrrelse (diagnose som har blitt stilt av psykolog, ikke noe jeg bare finner på, fyi), så jeg opplever akkurat det samme, men jeg har bare funnet ut at jeg stoler på den forelskede følelsen. Spesielt hvis han i tillegg er en bra fyr som får meg til å føle meg viktig og respektert. Jeg har dager og uker her og der da jeg faktisk slutter å bry meg i det store og det hele, og bare har lyst til å flytte, men så velger jeg å stå i det, fordi jeg vet det er bra for meg.

Jeg vet ikke om dette hjalp deg noe, men det er hvertfall min opplevelse av det.

Anonymkode: 72fd6...cea

AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du redd for å bli såret, knytte for tette bånd? Har det opplevd før at det har gått skikkelig til helvete, og at du underbevisst prøver å beskytte deg selv nå? Har du problemer med å knytte deg ordentlig til andre mennesker, eller er det bare romantisk?

Selv har jeg tilknytningsforstyrrelse (diagnose som har blitt stilt av psykolog, ikke noe jeg bare finner på, fyi), så jeg opplever akkurat det samme, men jeg har bare funnet ut at jeg stoler på den forelskede følelsen. Spesielt hvis han i tillegg er en bra fyr som får meg til å føle meg viktig og respektert. Jeg har dager og uker her og der da jeg faktisk slutter å bry meg i det store og det hele, og bare har lyst til å flytte, men så velger jeg å stå i det, fordi jeg vet det er bra for meg.

Jeg vet ikke om dette hjalp deg noe, men det er hvertfall min opplevelse av det.

Anonymkode: 72fd6...cea

Jeg er nok redd for å bli såret, men jeg ender jo opp med å såre andre pga. oppførselen min. Klarer ikke alltid selv å forstå hvorfor jeg er så forvirret følelsesmessig når det gjelder gutter. Veldig kjipt. Jeg vet at denne gutten er en utrolig bra person, men likevel så er det noe som gjør at jeg i blant mister interessen. Og det er når han viser masse interesse og oppmerksomhet at jeg får kalde føtter… Merkelig opplegg. Er det sånn for deg også?

Den forelskede følelsen går helt bort og jeg tror oppriktig at jeg ikke liker vedkommende lenger, men neste dag (gjerne hvis han ikke er like PÅ), så finner jeg ut at jeg egentlig liker han veldig, veldig godt. 

Jeg har aldri blitt behandlet dårlig av gutter før, så det kan ikke være det. Men jeg ble mobbet i grunnskolen, kan det ha noe å gjøre med det kanskje?

Anonymkode: f83c4...336

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...