Gå til innhold

AB-koden forandrer seg! andre opplevd det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skrev i en tråd jeg laget som ab for lenge siden, over et år siden, med samme bruker/brukernavn bare så det er sagt, men ab-koden ble ikke den samme.

Er det en grunn til dette? Andre som kan bekrefte at det er slik?

Tanken var at jeg skulle komme med en oppdatering av en tråd, skrev et «testinnlegg», men altså en annen ab-kode, slik at folk kanskje ikke vil tro meg når jeg skriver at jeg er TS.

Dette er en «stor» og «viktig» tråd her på KG, hvor TS, altså jeg, lenge har vært etterlyst.

Anonymkode: 28124...482

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skrev i en tråd jeg laget som ab for lenge siden, over et år siden, med samme bruker/brukernavn bare så det er sagt, men ab-koden ble ikke den samme.

Tanken var at jeg skulle komme med en oppdatering av en tråd, skrev et «testinnlegg», men altså en annen ab-kode, slik at folk kanskje ikke vil tro meg når jeg skriver at jeg er TS.

Dette er en «stor» og «viktig» tråd her på KG, hvor TS, altså jeg, lenge har vært etterlyst.

Jeg har ikke erfart dette. Er det Ronjatråden eller hun der mannen hadde skrevet stygge ting i bøkene hennes?

Anonymkode: 4770d...892

AnonymBruker
Skrevet

Du kan høre med en moderator om hva som har skjedd ettersom koden din er forandret. Kanskje de kan fikse det slik at du får din gamle ab-kode?

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Andre som kan bekrefte at det er slik?

Har hørt om andre som har opplevd det samme. Kanskje @HanneMari Egmont kan gi deg svar på hvorfor ab-koden din i samme tråd er forandret?

AnonymBruker
Skrevet

Her er det noen som skriver: "

På 12.9.2013 den 11.52, Arbeider skrev:

AB-koden går vel på brukerkonto?

Har skjønt det som at det ikke gjør det. Jeg har iallfall opplevd ulik AB-kode i samme tråd ut i fra om jeg svarer fra mobil eller PC."

AnonymBruker
Skrevet

Se Phaedras svar

"

Viser til denne tråden hvor dette har blitt besvart tidligere :)

Se også

På 12.7.2012 den 9.55, TSP skrev:

[...] Du kan helt sikkert fastslå at to innlegg med samme hash i en tråd kommer fra samme bruker. Men det kan være endring i verdiene til en eller to av variablene som genererer md5-hashen mellom hver gang som som gjør at det ikke er helt sikkert at ulik md5-hash betyr ulik bruker. (Men stort sett vil det stemme) [...]

"

AnonymBruker
Skrevet

Se innlegg nr 294 denne tråden 

" Du kan helt sikkert fastslå at to innlegg med samme hash i en tråd kommer fra samme bruker. Men det kan være endring i verdiene til en eller to av variablene som genererer md5-hashen mellom hver gang som som gjør at det ikke er helt sikkert at ulik md5-hash betyr ulik bruker. (Men stort sett vil det stemme)

Jeg husker ikke i farta hvilke endringer som ble gjort, men her har det nok blitt gjort en endring i hvordan md5-hashen blir generert, noe som gjør at alle nye innlegg fra samme bruker i en tråd vil få en ny hash etter oppgraderingen."

AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oppdater tråden din om du vil, og så forklarer du dette med ab-kodene. Du kan jo vise til linkene i denne tråden?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...