AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #1 Skrevet 28. juni 2018 Har en liten krise nå, og sas kundeservice stengte klokken 19. Får man dekket flybillett om man bare bestille selv? Anonymkode: e2faf...6b6
reiseglad Skrevet 29. juni 2018 #2 Skrevet 29. juni 2018 Skjønte ikke spørsmålet. Er det flyselskapet som har kansellert, så putter de deg inn på neste mulige flyging. Er det du som ikke kan fly, så kommer det helt an på hvilken type billett du har. Flyplassavgifter og tax refunderes, men så spørs det hva du har ellers. Har du kjøpt billett gjennom en tredjeleverandør, er det dette du må kontakte, da får du ikke hjelp hos SAS. Det finnes en chatte-funksjon på SAS sine sider, tror jeg. Du kan spørre der om kundeservice er stengt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå