AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #1 Skrevet 28. juni 2018 Hei! Jeg skal i bryllup i helgen, og har tre forskjellige skiller på beina. Nederst etter å ha gått i litt oppbrettet bukse (så jeg er ganske brun på føttene), småbrun på leggene etter å ha gått i bukse til rett under kneet, og relativt blek på knærne Dette er jo ikke pent! Så jeg må da forsøke å jevne ut dette. Har skrubb og selvbruningsspray, men har aldri forsøkt dette før! Merket er Marc Inbane, men flasken er nok et par år gammel og jeg har aldri brukt den. Har den gått ut på dato tro? Da må jeg på butikken og kjøpe meg Dove selvbruningskrem Jeg er helt blåst på dette området, og trenger virkelig hjelp! Setter pris på alle råd! Hvordan får jeg leggene jevnest mulig? Skal bruke strømpebukse også, men skillet øverst er så tydelig at det synes gjennom strømpebuksa! 😂 Anonymkode: fa16b...6ff
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #3 Skrevet 28. juni 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dra å ta sol? 😬 Anonymkode: 1ba9e...b9d Det skulle jeg gjerne ha gjort, med det finnes ikke solarium her 🤔 Anonymkode: fa16b...6ff
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #5 Skrevet 28. juni 2018 1 minutt siden, Aldrisur skrev: Lang kjole? Det har jeg heller ikke Måtte dra dit bryllupet er i dag, og det er på landet for å si det sånn! Anonymkode: fa16b...6ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå