AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #1 Del Skrevet 28. juni 2018 Først og fremst, siden jeg har sett hvordan folk ofte svarer på denne typen innlegg: Jeg er IKKE ute etter å høre at shake-kurer er en fryktelig dårlig idè, at jeg legger på meg alt igjen, at det er bortkastede penger, at det eneste som hjelper er å spise vegansk og trene 5 dager i uken, at jeg bare er lat og feit og vil ha en quickfix og så videre og så videre og så videre.. Det jeg faktisk lurer på, er: Er det noen som har prøvd disse? Som kan si noe om smak (ser de finnes i blant annet kaffe latte og mango) og konsistens? Sammenlignet med feks Nutrilett eller Noka eller hva det nå heter alt? Anonymkode: 59a1f...cae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 28. juni 2018 #2 Del Skrevet 28. juni 2018 Smak er jo individuelt, og du trenger slett ikke trene 5 dager i uka for å gå ned i vekt, og quickfix-mentalitet er det motsatte av latskap, det er beinhardt slit for null utbytte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #3 Del Skrevet 28. juni 2018 Smaker ekkelt, inneholder mye dritt, egentlig ganske usunt og veldig dyrt... Anonymkode: efc84...e5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå