Amaha Skrevet 28. juni 2018 #1 Skrevet 28. juni 2018 Før var jeg veldig sosial og hadde stadig noe å finne på, er fortsatt det som type. Men med mye jobb, barn og etablert på nytt sted så er det lite nettverk å være sosial med. Savner så veldig å kunne invitere på vin,kaffe, middag osv, men finner ingen naturlige arenaer for dette her. De gangene jeg har invitert folk, oftes par med barn på samme alder som mine, så ser de noe usikre ut. Jeg er singel og de fleste rundt her er par. Er det unaturlig å inkludere en enslig frøken? Det oppleves slik. Jeg ønsker ikke ny partner med det første og er ikke på utkikk, men jeg vil gjerne bli kjent med folk på vennskapelig basis. Mulig jeg er er skikkelig ufordragelig og at folk ikke liker meg, men jeg opplever jo ikke det heller. Rare greier, flere som har det slik? Glad i folk, kom gjerne på kaffe
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #2 Skrevet 28. juni 2018 Tror det generelt er vanskelig å få venner i voksen alder. Spesielt som singel og når man ikke har noen arenaer der man møter potensielle venner flere ganger på permanent basis. For eksempel jobb, forening eller lignende. Har prøvd apper, vennesider osv. men med varierende hell, kan vel si at jeg har fått bekjente. Det jeg ikke forstår, er alle disse som er med på apper og kontaktsider osv. som aldre tar kontakt, mange svarer ikke og noen svarer en eller noen få ganger og så hører man aldri noe mer. Og jeg skriver/ sier ikke noe spesielt, prøver å være normalt hyggelig og ikke være påtrengende. Har hatt inntrykk av at det virker enklere å bli kjent med andre foreldre, så kanskje du har større hell dersom du begynner med å invitere kun kvinner? Tror nok det er mange kvinner i forhold som ser på andre (single) kvinner som en trussel. Anonymkode: 0dae4...882
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå