Gå til innhold

Tips til hvordan jeg kan "formulere" snappen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal på tur i helga, og har planlagt å ha på meg en kjole som jeg selv synes jeg ser bra ut. Har en tindermatch jeg ennå ikke har møtt, men som jeg snapper en del med. Har lyst til å snappe et bilde av meg med kjolen på. Tips til hvordan jeg kan gjøre det slik at det blir "naturlig" og ikke for tydelig at jeg vil vise meg frem? Gjerne med en humoristisk undertone eller sånn. 

Anonymkode: 9bfdb...55d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta et bilde av den + en annen kjole du ser bra ut i, og spør hvilken han synes du bør velge? Det er muligens også litt kleint, men det er den minst kleine måten jeg kommer på. 

AnonymBruker
Skrevet

Send et bilde før du drar ut, ferdig kledd. «Klar for tur» «out and about» e.l.

Alle oppegående mennesker skjønner at du vil vise deg frem uansett, det er jo derfor du gjør det. 

Anonymkode: 7accf...a37

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Takk for forslag... 

Jeg må bruke noen sikkerhetsnåler for å få kjolen til å sitte som jeg vil; hva med dette: "Den som gjetter hvor mange sikkerhetsnåler jeg har brukt for å holde kjolen på plass, får premie"... eller noe i den duren? 

AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for forslag... 

Jeg må bruke noen sikkerhetsnåler for å få kjolen til å sitte som jeg vil; hva med dette: "Den som gjetter hvor mange sikkerhetsnåler jeg har brukt for å holde kjolen på plass, får premie"... eller noe i den duren? 

Hadde ikke skrevet det.😅

Synest det holder jeg.. bilde av deg i kjole med et smil. "Klar for sommerkvelden". Eventuelt ikke noe tekst med i det hele tatt.

Anonymkode: e87f0...a93

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Herregud.... 

Anonymkode: 9eaf3...010

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...