Gå til innhold

Hjelp til klein flørting!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er flink til å flørte og tiltrekke meg oppmerksomhet med humor sånn generelt. Jo mindre jeg liker personen, jo lettere er det.

Og så kommer vi til den kleine delen. Om jeg møter noen jeg virkelig liker, så går alt i stå, stammer og flirer, og jeg ender opp med å oppføre meg helt rart. Kan meget mulig oppfattes som fullstendig merkelig og helt borte. 

Og nå har jeg møtt en, og jeg skal liksom prøve å flørte. 

Jeg finnes ikke sjenert (bortsett fra akkurat dette), men har hørt at man feks ikke må ta det så seriøst, evt se for deg at de du snakker til er naken osv. Dere har hørt disse tingene før. Men hadde jeg prøvd med på denne naken-tanken hadde alt blitt mye verre 🤣 

Hva kan jeg gjøre for å ikke fremstå som den komplett idiot? 

Ung dame på 33 😉

Anonymkode: 165e9...7cd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er forberedt på avvisning forresten, så det verste som kan skje er jo at alt går rett vest. Har ikke noenting å tape sånn sett. Er bare å skrape seg opp fra gulvet etterpå.

AnonymBruker
Skrevet

Ingen svar.. neinei, da er jeg fucked da 😆😆

• Liker 1
Skrevet (endret)

Høres ut som du overtenker dette alt for mye. Du sier du har møtt en, og da antar jeg du har en oppfølgningsdate på gang. Hva er å flørte egentlig? Har ingen ordbokdefinisjon, men generelt vil jeg si at det er å signalisere interesse for den andre personen, primært for å se om følelsene gjengjeldes. Siden dere skal treffes igjen (antar jeg), så er dere jo antageligvis interesserte i hverandre allerede.

Det eneste du trenger å gjøre herfra er antageligvis bare å fortsette å smile og forsøke å snakke rolig og benytte anledningen til å bli kjent med han. Dele historier, gjerne noen interessante/morsomme/sprø osv, ting dere begge kan le av. Så lenge du gjør dette med store åpne øyne, smil og latter, så er det flørting i min bok.

Men IKKE prøv å spille skuespill ved å late som du er en annen person, da framstår du enten fake eller usikker på det selv. Hvis du egentlig er en litt stille person så ikke lat som noe annet for å (over)selge deg selv. Hvis du ikke er en som naturlig fører samtalen, la han forsøke seg, også hiver du deg heller på det han forteller. Vis interesse osv.

Hvis dere begge sliter med smalltalk så kan det jo muligens bli en litt snodig date hvis daten er lagt opp til at man skal sitte og snakke sammen. Da er det kanskje bedre å gjøre noe sammen, slik at man umiddelbart får en felles opplevelse man kan prate om. Lykke til!

Endret av Kreator
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke fokuser på at du skal flørte med han, vær deg selv og ikke overtenk. La det skje naturlig. 

Anonymkode: df048...adc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Takker for svar 😊

Nei, som sagt, jeg er meg selv alltid, og jeg er ikke sjenert over hodet, så jeg kan lett føre en samtale. Men når jeg liker en person, sånn skikkelig, så blir det kleint. For meg. Sikkert for dem og... 🙈🙈 men jeg skal prøve og ikke overtenke. Bare være der om dere skjønner 😉 

Tusen takk for lykke til! 😊

Ps: snodig date ja. Det blir det. Kommer seg sikkert om han vil på en ny 😁

-ts

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...