AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #1 Skrevet 28. juni 2018 Har vært med eksen siden jeg var 18. Er 25 år og har to barn sammen, minste er 1 år. Nå er det slutt og jeg skal flytte ut. Er ikke person til å være singel lenge. Så enten finner jeg en med en gang, eller så går det galt når jeg skal flytte for meg selv og vi flytter sammen igjen. Hva tenker dere? Anonymkode: 95fd0...3fc
Sbtx Skrevet 28. juni 2018 #2 Skrevet 28. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Har vært med eksen siden jeg var 18. Er 25 år og har to barn sammen, minste er 1 år. Nå er det slutt og jeg skal flytte ut. Er ikke person til å være singel lenge. Så enten finner jeg en med en gang, eller så går det galt når jeg skal flytte for meg selv og vi flytter sammen igjen. Hva tenker dere? Anonymkode: 95fd0...3fc Jeg tenker at prioriteringen akkurat nå må være barna og overgang fra familieliv til et liv uten far i hverdagen. Tenk om barna og hvordan de skal takle bruddet og etterpå tenker du om eksen eller en andre menn. Da, gir du også deg selv og snart eksen mulighet å vurdere situasjonen. Aldri bra med en rebound lover rett etter brudd. 7
Gjest Overrasket Skrevet 28. juni 2018 #3 Skrevet 28. juni 2018 (endret) Hvordan kan du vite hva slags person du er nå og at du ikke klarer å være singel, siden du har vært i samme forholdet fra da du var 18? Ikke lås deg fast i forutinntatte oppfatninger om deg selv, men la deg selv bare oppleve verden og se hva som skjer. Det høres ut for meg som at din egen innstilling til deg selv og omverdenen avgjør hvorvidt du lykkes eller ikke i din nye livssituasjon. Endret 28. juni 2018 av Overrasket
Lou Salome Skrevet 29. juni 2018 #4 Skrevet 29. juni 2018 Det er ikke sånn at dette er alternativene dine. Det beste, logiske og nødvendige er nå at du SKAL klare deg utmerket alene og singel (i hvertfall aleneboende). Det spiller ingen rolle hva slags person (du tror) du er, faktum er at du MÅ bestrebe deg på å være en " flink og voksen og selvstendig (delvis)-alenemor som setter sine barn først og fikser både jobb, barn og hjem". Å tro man må ha en mann "ellers går det galt"..,, Du er tobarnsmor med en så egoistisk og uselvstendig tankegang? Det du nevner bør ikke være noe alternativ. For dine barns skyld, ikke bli samboer med NOEN med mindre det er til 100% barnas beste og overveid og vurdert i årevis først. Og hvis dere skulle bli sammen igjen, vær særbo en lang stund før dere flytter sammen. Å være samboer med ham gikk galt. Nåmå du stå på og vise dine barn hvem du er og hva du gjør for dem. Og det er IKKE ved å lete etter en kjæreste. 8
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2018 #5 Skrevet 29. juni 2018 Hva slags grunn har dere til å flytte fra hverandre ettersom du rett og slett kan flytte tilbake igjen hvis det "går galt" når du skal flytte for deg selv? Hva i alle dager skulle egentlig kunne "gå galt"? Anonymkode: 6a721...2fa 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2018 #6 Skrevet 29. juni 2018 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Har vært med eksen siden jeg var 18. Er 25 år og har to barn sammen, minste er 1 år. Nå er det slutt og jeg skal flytte ut. Er ikke person til å være singel lenge. Så enten finner jeg en med en gang, eller så går det galt når jeg skal flytte for meg selv og vi flytter sammen igjen. Hva tenker dere? Anonymkode: 95fd0...3fc Jeg tror du flytter tilbake til exen. Og det tenker jeg fordi du er ser det som en mulighet. Når jeg flyttet fra min ex var det så totalt utelukket å flytte tilbake at jeg ikke en gang tenkte tanken. Så jo, jeg tror du flytter tilbake. Anonymkode: 79c13...72e
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2018 #7 Skrevet 29. juni 2018 Hvorfor utsette barna for hele prosessen med flytting og samlivsbrudd hvis du ikke vet om det faktisk er slutt for alltid? 🙄 Flytt ut og få deg et liv! Anonymkode: f37c7...f35 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå