AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #1 Del Skrevet 28. juni 2018 Er det noen her inne som har prøvd ut denne bytteordningen? Var det verdt det eller ikke? Sitter nemlig og vurderer om jeg skal prøve Svitsj da man kan bytte telefonen i en nyere modell hvert år Anonymkode: 0ab21...fd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elán Skrevet 29. juni 2018 #2 Del Skrevet 29. juni 2018 Jeg har Telenor Swap. Jeg er veldig fornøyd. Veldig greit med forsikringen som er inkludert når man har barn! Hvis du likevel planlegger å bytte telefon hvert år, så er det absolutt noe å vurdere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #3 Del Skrevet 30. juni 2018 Har Telia svitsj, jeg tenker å beholde tlf i de to årene. Totalprisen for hva jeg har fått inkludert blir ganske grei (6 mnd plussforsikring og Samsung gear ørepropper jeg uansett skulle kjøpe), i tillegg til fordelene med standardforsikringen som følger med. Det er kostbart å skifte glass for egen regning (true story 🙄). Vil ikke bytte inn tlf etter ett år, slik de antakeligvis håper på. Anonymkode: 75c68...e39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #4 Del Skrevet 30. juni 2018 Jeg vurderer Telia Svitsj, men lurer på om det da faktisk vil lønne seg, og bytte telefon hvert år, istedenfor annethvert år. Anonymkode: 20e03...1ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #5 Del Skrevet 2. juli 2018 Dytter denne litt. Anonymkode: 20e03...1ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #6 Del Skrevet 2. juli 2018 På 30.6.2018 den 11.03, AnonymBruker skrev: Jeg vurderer Telia Svitsj, men lurer på om det da faktisk vil lønne seg, og bytte telefon hvert år, istedenfor annethvert år. Anonymkode: 20e03...1ce Lønner seg? Bytter du hvert år, eier du aldri en telefon. Du eier den ikke før to år har gått. Hvis den er strøken har den jo en viss verdi på bruktmarkedet etter to år. Anonymkode: 75c68...e39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalala123 Skrevet 2. juli 2018 #7 Del Skrevet 2. juli 2018 (endret) 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lønner seg? Bytter du hvert år, eier du aldri en telefon. Du eier den ikke før to år har gått. Hvis den er strøken har den jo en viss verdi på bruktmarkedet etter to år. Anonymkode: 75c68...e39 Det tenker jeg også. Har ikke regnet på det selv, men lurer på om man «innhenter» den samme verdien ved bytting, som ved å selge og skaffe ny. Endret 2. juli 2018 av Lalala123 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #8 Del Skrevet 2. juli 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Lønner seg? Bytter du hvert år, eier du aldri en telefon. Du eier den ikke før to år har gått. Hvis den er strøken har den jo en viss verdi på bruktmarkedet etter to år. Anonymkode: 75c68...e39 Men bytter jeg fast etter 2 år, så betaler jeg jo da samme sum hver måned. Bytter jeg hvert år, betaler jeg fortsatt samme sum hver måned. Jeg får jo mer ved å selge en telefon som er 1 år gammel. Nå har jeg en 12 åring i hus og, så sånn sett, hadde det vært praktisk å bytte hvert år, så kunne han få den gamle. Anonymkode: 20e03...1ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #9 Del Skrevet 5. juli 2018 På 2.7.2018 den 21.44, AnonymBruker skrev: Men bytter jeg fast etter 2 år, så betaler jeg jo da samme sum hver måned. Bytter jeg hvert år, betaler jeg fortsatt samme sum hver måned. Jeg får jo mer ved å selge en telefon som er 1 år gammel. Nå har jeg en 12 åring i hus og, så sånn sett, hadde det vært praktisk å bytte hvert år, så kunne han få den gamle. Anonymkode: 20e03...1ce Du leverer jo inn den gamle tlf når du får ny, telefonen er ikke din/nedbetalt før etter to år. Det LØNNER seg ikke, selskapene skal jo tjene penger. Anonymkode: 7bdc7...eac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå