AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #1 Skrevet 28. juni 2018 Hei, jeg er en ung jente på 20 år.. bor for meg selv og har nylig mistet jobben pga sykdom. Bor for meg selv og lever på sosialstønad.. pengene rekker ikke til.. og har en kjærste som maser på at jeg skal få meg en jobb, noe som kan føles umulig da jeg har prøvd nå i 7 månder uten noe form for interesse fra sjefer osv. Nav hjelper ikke til, og det har nå gått så langt at jeg har mistet håpet.. men har nå en liten side jobb jeg hater.. Det er den eneste måten for meg å få mat på bordet... er det noen der ute som sliter eller har slitt? For jeg personlig skulle ønske at jeg og mange andre på 20 år skulle ha sluppet unna måtte selge seksuelle bilder/videoer, brukte sokker å truser. Noe av det værste jeg vet.. men kun slik jeg kan få mat på bordet til meg og typen.. 😭 Anonymkode: 0b69d...5a3
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #2 Skrevet 28. juni 2018 Vell, jeg har mistet jobben med gjeld opp til halsen, mistet min bestevenn i ulykke, kjæresten gikk fra meg kort tid etter, mamma og pappa døde når jeg var 10, bestemor døde når jeg var 20. Hadde virkelig ingenting. Var lang nede as. Pantet flasker for å få mat på bordet. Var rasjonell. Tok småjobber på finn, søkte jobb hele tiden. Spurte venner om de kunne hjelpe meg. I dag 5 år etter driver jeg egent selskap. Har 5 ansatte under meg og har akuratt begynt å date igjen. Har til og med kjøpt hus og en fin tesla. Det jeg prøver å si er at hvis du forsetter fremover, med hode hevet så vil det ordne seg med tid. Jeg har hatt dager som er ganske ille. Men jeg har aldri stoppet opp. Forsett å tenk at det vil ordne seg for deg også en dag. Hvem bryr seg om man er millionær eller fattig. Ta de jobbene du får, og lev på den standaren du er. Ikke bekymre deg over hva andre tenker eller sier, det tar den tiden det tar å få jobb. Men aldri gi opp. Anonymkode: 7dcc0...956 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #3 Skrevet 28. juni 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg er en ung jente på 20 år.. bor for meg selv og har nylig mistet jobben pga sykdom. Bor for meg selv og lever på sosialstønad.. pengene rekker ikke til.. og har en kjærste som maser på at jeg skal få meg en jobb, noe som kan føles umulig da jeg har prøvd nå i 7 månder uten noe form for interesse fra sjefer osv. Nav hjelper ikke til, og det har nå gått så langt at jeg har mistet håpet.. men har nå en liten side jobb jeg hater.. Det er den eneste måten for meg å få mat på bordet... er det noen der ute som sliter eller har slitt? For jeg personlig skulle ønske at jeg og mange andre på 20 år skulle ha sluppet unna måtte selge seksuelle bilder/videoer, brukte sokker å truser. Noe av det værste jeg vet.. men kun slik jeg kan få mat på bordet til meg og typen.. 😭 Anonymkode: 0b69d...5a3 Typen din får skaffe mat til seg selv. Ikke selv deg selv for det. Du må komme det opp på egen hånd er jeg redd. Nav er ikke til stor hjelp. Men søk om bostøtte, dagpenger etc. Du er bare 20. Ting er Vanskelig nå, men ting blir enkelte når du kommer deg på bena igjen. Du må være tøff og man må sloss litt med livet iblant. Da blir du sterkere og mer i stand til å håndterer motgang.. Anonymkode: 6d280...3d2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå