Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Pleier du å gå ut på byen? Eller er du en som man aldri finner på byen? 

Anonymkode: 8d34c...f40

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva menes med å gå ut på byen? ut å spise et måltid en kveld? eller mener du norsk tradisjon med fyll og drikking?

Jeg ser ikke helt poenget lenger med å "gå ut på byen" for å drikke, sitte å tåkeprate med mennesker du ikke har noen interesse av. Sjangsen for å møte noen oppgående der er mikroskopiske. Bortkastet, da vil jeg heller sove og stå opp utvilt!

Mann 40.

Anonymkode: d8d41...f45

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ut på byen i helgene er jeg aldri, unntaket er julebordet med jobben. Fyll, så høy musikk at en nesten ikke kan prate, masse med HÆ? og fulle mannfolk gidder jeg ikke. Enig med Mann 40, best å kunne våkne uten påvirkning fra alkohol dagen før.

Kvinne 50

Anonymkode: b640b...030

• Liker 2
Skrevet

Jeg drar ut på byen innimellom hvis vennene mine skal ut, og jeg synes det er hyggelig å møte folk. Jeg drikker ikke, så jeg er ikke den som flyr på nach og er ute hele natta. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke noe gøy lengre. Om vi hadde hatt pubkulturen til andre land hvor man kan møte naboer, bekjente, folk som tar seg en middagsbit og hvor det er mulig å prate uten å rope så ville jeg nok gått ut mer.

Som regel er det stappfullt, altfor høy musikk, dårlige drinker, høye priser og generelt en kultur for å bli drita og være med klikken sin til alle blir spredt og man må ta en overpriset taxi hjem.

Mann 30

Anonymkode: 97f01...db5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva menes med å gå ut på byen? ut å spise et måltid en kveld? eller mener du norsk tradisjon med fyll og drikking?

Jeg ser ikke helt poenget lenger med å "gå ut på byen" for å drikke, sitte å tåkeprate med mennesker du ikke har noen interesse av. Sjangsen for å møte noen oppgående der er mikroskopiske. Bortkastet, da vil jeg heller sove og stå opp utvilt!

Mann 40.

Anonymkode: d8d41...f45

Tenker på barer/ puber og slikt. Jeg går aldri ut på slikt. 

Gjest Overrasket
Skrevet

Nei, ikke egentlig. Klart jeg kan ta en drink i en bar eller møtes over en øl eller slikt, men jeg er aldri ute å drekker, puler eller sloss. Jeg har omfattende og ofte sene (eller tidlige?) middager hjemme der folk kan komme, enten alene eller ta med seg noen, og de kan være så lenge de vil. Men jeg går nærmeste aldri ut for å drikke overpriset alkohol og ha de samme meningsløse fyllesamtalene.

AnonymBruker
Skrevet

Ja men jeg er fortsatt student. 

Av og til gøy, av og til kjedelig. Som oftest gøy hvis jeg føler meg bra og er i godt selskap. Som oftest kjedelig hvis selskapet er dårlig eller at jeg er lite giret i utgangspunktet. 

Anonymkode: c092d...d6a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Legger bare godt merke til at nei-siden er 40+, mens ja-siden er under 30.

Det påvirker.

Anonymkode: 38920...13d

AnonymBruker
Skrevet

Du finner meg på pub/bar og konserter ja, men ikke sånn ut på byen aka diskotek. Har null interesse av det. Liker best å ta det rolig med en øl og prat med litt musikk i bakgrunnen.

K 22

Anonymkode: 1611c...746

• Liker 1
Skrevet

Er ute for en større kveld på byen kanskje en gang i måneden. Går oftere for en øl og tre på en bar, men da er det roligere dager/kvelder hvor vi går hjem før nattlivet begynner for fullt. Så er vel ikke så mye å finne ute på byen lengre.

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne 29, straks 30. 

Jeg var ute ca 2 ganger i måneden som singel (de andre helgene fant jeg på andre ting), og nå i forhold, er jeg fremdeles ute et par ganger i måneden, men da med kjæresten min, og venner av oss :)

Jeg syns det er veldig moro på byen, møte kjente og ukjente, prate, danse å le :)

Anonymkode: aa950...bba

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne 38, er ute på byen ca 2-4 ganger i mnd. Jeg synes det fortsatt er gøy, men nå er vi ute og danser og blir fort kjent med folk ute.

Anonymkode: 36559...da8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går aldri ut på byen for å bli full, synes utelivet i Oslo er irriterende og slitsomt. Sitter heller med kolleger og drikker øl på en brun pub. 

M29

Anonymkode: c0332...3a6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sjelden, synes byen er stress... Bedre med hjemmefester :) Hvis jeg er på byen er det for et glass vin, ikke fylla. Det har man fest til. Byen må man stresse med kjøring, det er trangt, masse ukjente folk og overpriset drikke. Som om ikke polet er dyrt nok.

K 19

Anonymkode: d4d16...2d9

AnonymBruker
Skrevet

Før gjorde jeg det, nå synes jeg andre aktiviteter er mer spennende. 

Anonymkode: bc522...0ad

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg er på byen fra torsdag til lørdag hver jævla uke. Drikke og pule er selve livet spør du meg.

Gutt 21

Anonymkode: 2df8d...075

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pleier du å gå ut på byen? Eller er du en som man aldri finner på byen? 

Nei aldri, drikker ikke, røyker ikke, danser ikke, ukomfortabel med masse ukjente menesker, dårlig på smalltalk, flyr ikke etter kvinner( gitt opp forlengst), kvinner flyr ihvertfall ikke etter meg. Så hva er poenget da?

Mann 55.

Anonymkode: 14da0...34d

Skrevet

Et par ganger i året kanskje.

AnonymBruker
Skrevet

Elsker å danse og syns det er deilig å være brisen eller småfull. Har lært hvor drikkegrensa går, og er dessuten i aktivitet på dansegulvet det meste av kvelden. Er ingen small talker, men kan godt sitte i dyp samtale med noen, om vi har kjemi. Elsker flørtingen på byen.

K40

Anonymkode: d0876...19f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...