Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Føles det motiverende for deg som jobber ved siden av uføretrygden, når du vet du mister 77.8% av den etter 0.4g er tjent?

Jeg finner ikke motivasjon. Vet jeg tjener på å jobbe, men det er så minimalt.. pluss jeg risikerer endel av helsa.

Anonymkode: 04805...c13

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har masse motivasjon. Tjener langt over 0,4G, men mister ikke uføretrygd for det:-)

Anonymkode: aafc5...aab

AnonymBruker
Skrevet

Nei, nå kan ikke jeg jobbe da, men hadde jeg kunnet, og fikk mulighet til en 20-30% stilling, så hadde jeg tatt den med en gang! Det å ha noe å stå opp for, det å være en del av noe, det å mestre oppgavene og bidra til samfunnet, det å ha noe sosialt, det å være del av arbeidsstyrken, ja, ja, og absolutt ja! 

Anonymkode: a0e6a...8cc

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er lavtlønnet så jeg vil ikke tjene på å jobb. Sånn er det.

Anonymkode: 06c0b...7a3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg finner ikke motivasjon til å jobbe for så lite penger. Stå på og satse helsa for noen små kroner er ikke riktig gjort av de, de kunne lat oss syke tjene litt mer penger når man faktisk står på og bidrar. Det er absolutt ikke billig og være syk for meg ihvertfall.. alt bra medisiner, leger osv som kommer i tillegg til sykdommen..  ja, da kunne de virkelig lat oss tjene litt ved jobbing.

AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg finner ikke motivasjon til å jobbe for så lite penger. Stå på og satse helsa for noen små kroner er ikke riktig gjort av de, de kunne lat oss syke tjene litt mer penger når man faktisk står på og bidrar. Det er absolutt ikke billig og være syk for meg ihvertfall.. alt bra medisiner, leger osv som kommer i tillegg til sykdommen..  ja, da kunne de virkelig lat oss tjene litt ved jobbing.

Man kan det, men man kan ikke gjøre det som lønnsmottaker.

Anonymkode: aafc5...aab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...