Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, 

Jeg må bare få litt utløp her og forhåpentligvis noe råd. 

Jeg har en kollega som er ei veldig trivelig dame. Men ... Jeg opplever gang på gang at hun avbryter samtaler når jeg prater, avbryter meg, bryter inn i samtaler hun ikke har noe med og bryter ofte inn for å snakke om seg selv. I begynnelsen reagerte jeg ikke, men dette har nå pågått over tid.

Her for leden dag brøt hun seg inn i en samtale jeg hadde med en annen kollega inne på et kontor om noen kunder. Da kom hun inn og avbrøt meg for å snakke om seg selv. I tillegg den dagen ba hun meg om å flytte meg i lunsjen for hun ville ha min plass. 

Videre blir hun alltid furten og sur dersom hun har en mening og jeg ikke mener det samme og er uenig med henne. 

Hva gjør jeg 🙈 

Anonymkode: c3f9d...daa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

*Narcissist alert*

Ville sett på det som å oppdra en unge. "Nå hadde vi en samtale...kan du vente?" "Nei, plassen er opptatt...". Blir hun sur er det hennes problem. Andre får også med seg hvordan hun oppfører seg.

Anonymkode: 82f7e...dfe

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Andre får også med seg hvordan hun oppfører seg. Hvis hun ber deg om å flytte deg sier du bare nei. 

Anonymkode: dee5c...765

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

*Narcissist alert*

Ville sett på det som å oppdra en unge. "Nå hadde vi en samtale...kan du vente?" "Nei, plassen er opptatt...". Blir hun sur er det hennes problem. Andre får også med seg hvordan hun oppfører seg.

Anonymkode: 82f7e...dfe

Takk! 

Den tanken har slått meg også 😖 Det er "meg, meg, meg, meg". Jeg har ingenting i mot at hun deltar i felles samtaler, men når hun blander seg i mer private samtaler og saker hun ikke har noe med og konstant avbryter så blir jeg skikkelig irritert (!). 

Jeg håper andre får det med seg 😖 Virkelig! 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Andre får også med seg hvordan hun oppfører seg. Hvis hun ber deg om å flytte deg sier du bare nei. 

Anonymkode: dee5c...765

Takk!

Godt å se at det ikke er jeg som er helt gal som reagerer på denne adferden. For en stund tilbake ble jeg bedt om, av en av toppsjefene, om å kontrollere noe hun hadde gjort. Det tror jeg ikke hun likte noe særlig for hun har blitt mye verre i adferden etter det. 

Ts 

Anonymkode: c3f9d...daa

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...