Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Ikke at jeg har to hodebunner, men tråd nummer to om det i dag....

Mitt hodebunnsproblem er IKKE tørr hodebunn eller flass av noe slag, men at hodebunnen svir :( Den er litt rød i skillen, og det gjør vondt å bruke børste eller kam. Jeg tipper føner har skylden, men med liten tid om morgenen, er det vanskelig å la være.

Noen råd? Burde jeg testet en apotekshampo ala Sebamed eller Eucerin for å la stakkaren få ro, og gir disse masse floker? Finnes det balsam til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når frisøren min bleiket håret mitt sist så ble jeg rød og sår enkelte plasser. Han hadde da på et heksemiddel som han kalte det - det er fra Kerastasé. Aner ikke hva det heter, men det er en sånn liten flaske med pipette. Laget spesielt for sår hodebunn/hud.

Det tok noen minutter, og så var huden helt fin igjen.

Verdt å prøve?

Gjest Gjesta
Skrevet

Tipper det er den der Noctocalm-tingen jeg har sett...Sikkert svinedyr? :-?

Skrevet

Har dessverre ikke peil på prisen.

Men jeg kan love deg at det funket på meg. Du kan jo gå på en frisøsalong og spør om du kan få prøve et par dråper? Ikke vits i å kjøpe den om den er steindyr og det ikke fungerer på deg.

Gjest Gjesta
Skrevet

Du har jo rett :) Får høre neste gang jeg er i byen. Og prøve å holde meg unna Djevelføneren :roll:

Gjest Dalwhinnie
Skrevet
Tipper det er den der Noctocalm-tingen jeg har sett...Sikkert svinedyr? :-?

Mener å huske at den koster rundt 150 kroner, og den er virkelig helt super for stresset hodebunn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...