AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #1 Skrevet 28. juni 2018 Kan dere hjelpe meg å slutte å tenke på en jeg ikke kan få? Anonymkode: 401bd...745
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #2 Skrevet 28. juni 2018 Fortell litt om han/henne. Hvorfor kan du ikke få denne personen? Jeg er i samme situasjon selv. 😕 Anonymkode: a3740...ec8
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #3 Skrevet 28. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fortell litt om han/henne. Hvorfor kan du ikke få denne personen? Jeg er i samme situasjon selv. 😕 Anonymkode: a3740...ec8 Han er ikke interessert i meg, har prøvd å hinte og flørte men ingen respons. Anonymkode: 401bd...745
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #4 Skrevet 28. juni 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han er ikke interessert i meg, har prøvd å hinte og flørte men ingen respons. Anonymkode: 401bd...745 Gjør det på den brutale måten: Slett han fra sosiale medier, fjern nr hans fra tlf. Alt må bort. Musikk som minner deg om han. Ikke besøk facebooken hans, se på bilder av han eller noe. Så tar du tida til hjelp. Jobb ekstra mye. Finn deg en hobby som krever mye energi. Eller du kan begynne å trene, masse. Gjør ting som får tankene dine bort. Hold deg opptatt. Det er det eneste som hjelper. Anonymkode: a3740...ec8 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå