AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #1 Skrevet 28. juni 2018 Jeg kunne tenke meg å bo og jobbe i utlandet et år eller to, men sliter litt med å komme igang med jobbsøkingen, da jeg ikke vet helt hvor jeg skal lete. Aller helst kunne jeg tenke meg å jobbe i USA, men ettersom jeg vet hvor vanskelig det er å få arbeids- og oppholdstillatelse der tenker jeg at jeg må fokusere på EØS-landene. Har sett litt på eurojobs.com, men synes ikke den siden er så brukervennlig. Noen som har noen tips til andre steder jeg kan lete? Jeg har en master innen økonomisk/administrative fag, og leter etter en typisk kontorjobb. Anonymkode: ec89b...9e8
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #2 Skrevet 28. juni 2018 Kan denne siden være noe? http://www.nordicjobsworldwide.com Anonymkode: bfd66...f53
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #4 Skrevet 2. juli 2018 På 28.6.2018 den 15.26, AnonymBruker skrev: Kan denne siden være noe? http://www.nordicjobsworldwide.com Anonymkode: bfd66...f53 På 28.6.2018 den 16.36, AnonymBruker skrev: Jobindex.dk Anonymkode: 4ae99...717 Takk for tips Er egentlig mest på utkikk etter jobb lenger sør i Europa, men Norden kan også være aktuelt. Noen andre som har tips eller erfaringer å dele? Ts Anonymkode: ec89b...9e8
Gjest Linaria Skrevet 2. juli 2018 #5 Skrevet 2. juli 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Takk for tips Er egentlig mest på utkikk etter jobb lenger sør i Europa, men Norden kan også være aktuelt. Noen andre som har tips eller erfaringer å dele? Ts Anonymkode: ec89b...9e8 Den nettsiden er jobber for nordiske personer i hele verden. Om du vil jobbe i utlandet, er det veldig lurt å bruke skandinaviske kunnskaper, gjerne språk, for da slipper du å konkurrere med lokalbefolkningen. Jeg bor i Storbritannia og har mastergrad i oversetting, engelsk-norsk og det er så lett å få jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå