Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne tenke meg å bo og jobbe i utlandet et år eller to, men sliter litt med å komme igang med jobbsøkingen, da jeg ikke vet helt hvor jeg skal lete. Aller helst kunne jeg tenke meg å jobbe i USA, men ettersom jeg vet hvor vanskelig det er å få arbeids- og oppholdstillatelse der tenker jeg at jeg må fokusere på EØS-landene. Har sett litt på eurojobs.com, men synes ikke den siden er så brukervennlig. Noen som har noen tips til andre steder jeg kan lete? Jeg har en master innen økonomisk/administrative fag, og leter etter en typisk kontorjobb.  

Anonymkode: ec89b...9e8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jobindex.dk 

Anonymkode: 4ae99...717

AnonymBruker
Skrevet
På 28.6.2018 den 15.26, AnonymBruker skrev:

Kan denne siden være noe? http://www.nordicjobsworldwide.com

Anonymkode: bfd66...f53

På 28.6.2018 den 16.36, AnonymBruker skrev:

Jobindex.dk 

Anonymkode: 4ae99...717

Takk for tips :) Er egentlig mest på utkikk etter jobb lenger sør i Europa, men Norden kan også være aktuelt. Noen andre som har tips eller erfaringer å dele?

Ts

Gjest Linaria
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Takk for tips :) Er egentlig mest på utkikk etter jobb lenger sør i Europa, men Norden kan også være aktuelt. Noen andre som har tips eller erfaringer å dele?

Ts

Den nettsiden er jobber for nordiske personer i hele verden. 

Om du vil jobbe i utlandet, er det veldig lurt å bruke skandinaviske kunnskaper, gjerne språk, for da slipper du å konkurrere med lokalbefolkningen. Jeg bor i Storbritannia og har mastergrad i oversetting, engelsk-norsk og det er så lett å få jobb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...