parmanoia Skrevet 28. juni 2018 #1 Del Skrevet 28. juni 2018 Plutselig ble appen helt rar. Direkte-TV er borte, alle kategorier ligger etter hverandre nedover, er rotete og tekst og bilde ligger over hverandre, eller jeg ser bare deler av det. Når jeg blar nedover går det i en rasende fart, eller den hopper opp når jeg scroller ned. Er det andre som har samme problem? Evt tips til løsninger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #2 Del Skrevet 6. august 2018 Fikk du løst problemet? Jeg har fått samme problem, første gangen hjalp det å holde inne av-knappen 10 sek, men det hjelper ikke nå lenger. Anonymkode: 5371b...39f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 8. august 2018 Forfatter #3 Del Skrevet 8. august 2018 På 6.8.2018 den 19.07, AnonymBruker skrev: Fikk du løst problemet? Jeg har fått samme problem, første gangen hjalp det å holde inne av-knappen 10 sek, men det hjelper ikke nå lenger. Anonymkode: 5371b...39f Nei, det fungerer fortsatt ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #4 Del Skrevet 8. august 2018 Fungerer ikke her heller og har ikke gjort det på flere dager. Vi må bruke appen via t-we. Anonymkode: b3138...1c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #5 Del Skrevet 9. august 2018 Min har ikke fungert på flere uker og er ganske lei. Anonymkode: 7f44e...190 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå