AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #1 Skrevet 28. juni 2018 Hva skal en si om folk som mener de har rett til den norske tronen fordi de er arveberettiget etter den kognatiske linje direkte etter Harald Hårfagre og mener de blir forsøkt drept pga dette. Er det sykdom eller trolling etter oppmerksomet? Jeg vil ikke linke til bloggen, for det ville være slemt og ufint. Anonymkode: ba8e0...471
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #2 Skrevet 28. juni 2018 De aller fleste nordmenn er da beslektet med Harald Hårfagre så noe unikt er det absolutt ikke. Anonymkode: d173e...7a1 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #3 Skrevet 28. juni 2018 Det er blått blod i meg. Jeg har alltid følt meg som en bortkommen prinsesse. Men jeg tror jeg tilhører den kongelige slekten i en utenomjordisk rase som en gang skal komme og drepe alle på jorden unntatt meg. Anonymkode: f11b7...064
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #4 Skrevet 28. juni 2018 Jeg er i slekt med Tudor familien, langt uti kanskje jeg skulle gjøre krav på den engelske tronen Anonymkode: e8364...71f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå