Gå til innhold

Fant jammen en på Tinder.....

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

....hvor vi begge klikket på alle plan med en gang. Samme humor, noe som er veldig viktig, interesser, og vi har snakket sammen nesten hele tiden siden vi matchet.

Og så er han 11 år yngre enn meg, noe jeg egentlig var skeptisk til. Men det viser seg visst at alder ER BARE et tall.

Han er 28 og jeg er 39, men aldri klikket så mye med noen med en gang før, i tillegg er han jo helt motsatt av det jeg normalt sett fysisk tiltrekkes av, ikke blond, og ikke spesielt høy ( 1,75 ), men heldigvis blå øyne :) 

Vil ikke noe spesielt med dette innlegget, annet enn å si at verden er plutselig full av muligheter man ikke hadde tenkt seg eller trodde man likte :) ................og alder er ingen hindring, så lenge man møter hverandre mentalt.

Anonymkode: f510c...2cd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så hyggelig! :) Har selv funnet min kjæreste på Tinder også.

Så lenge dere begge er fornøyde, er på samme sted i livet i forhold til barn osv så er det bare å nyte og gi blaffen i hva andre måtte tenke eller si (ang alder).

Anonymkode: bc604...8f7

AnonymBruker
Skrevet

MILF

Anonymkode: 1fd53...59f

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke han her du har truffet da?? 😂

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men det viser seg visst at alder ER BARE et tall.

Det sa Rune Øygard og Terje Søviknes også..

Anonymkode: 68185...a20

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, barock skrev:

Det er ikke han her du har truffet da?? 😂

Haha, er nok ikke det gitt.  Det er jammen godt det er forskjell på folk mentalt, noe som er viktigere enn alder. Og 11 års forskjell, hvorfor skulle det være rart. Langt i fra at jeg kan være moren hans :p 

Skrevet

Så koselig! Gratulerer! 😄

11 år er ikke store greiene når dere er i alderen dere er i. Er du fornøyd med mannen så er det det viktigste. 

AnonymBruker
Skrevet

Alder er seriøst mye mer enn et tall. Spesielt med den aldersforskjellen der. Du er kanskje grei nok et par år, så blir du dumpet for en dame som er yngre enn han, fordi han trenger noen med funksjonell livmor. 

Anonymkode: 760dd...6f8

• Liker 4
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Alder er seriøst mye mer enn et tall. Spesielt med den aldersforskjellen der. Du er kanskje grei nok et par år, så blir du dumpet for en dame som er yngre enn han, fordi han trenger noen med funksjonell livmor. 

Misunnelig ? 😛 gi deg være nå litt menneskelig og ikke bare sitt der og forgifte.

til TS: lykke til og lås han inne om natten 😛 du ser hvilke som lusker her inne...hva vet vel du om flere her inne ikke allerede har kontroll over web kameraet? slik som han her jeg siterte 😛

Skrevet
3 hours ago, Valmuefrø said:

11 år er ikke store greiene når dere er i alderen dere er i. Er du fornøyd med mannen så er det det viktigste. 

Ja :) spørs det bare om du er\blir like flink ;) ?

Skrevet
1 time siden, Xcase33 skrev:

Ja :) spørs det bare om du er\blir like flink ;) ?

Hehe. Like flink? 😜

Har funnet min happy ever after❤️

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Valmuefrø skrev:

ikke store greiene i "den alderen?" haha jeg er 28 og mann, kunne aldri falt meg inn å seriøst date noen over 31. TS er veldig heldig haha.

Anonymkode: f6669...d21

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

ikke store greiene i "den alderen?" haha jeg er 28 og mann, kunne aldri falt meg inn å seriøst date noen over 31. TS er veldig heldig haha.

Anonymkode: f6669...d21

Skrev ikke at det er noe for alle. Når man er ca tredve så er ikke ti år så mye i forskjell. Haha. At du har egne preferanser er normalt. Haha. 

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

En på 39 er nok typisk mer enn 10 år unna overgangsalderen, så det er god tid til barn om det er ønskelig...

Mange menn er heller ikke interessert i barn. Meg inkludert. 

Anonymkode: 75e87...70f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...