AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #1 Skrevet 28. juni 2018 Hvorfor er de ikke salte? Har jeg ikke mer salt i kroppen? Anonymkode: 3bf62...675
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2018 #2 Skrevet 29. juni 2018 Er det ingen andre som har opplevd dette? Kan det være for eksempel smaksløkene som ikke virker? Jeg er ikke tett i nesa. Anonymkode: 3bf62...675
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #3 Skrevet 8. februar 2024 Opplever akkurat det samme i dett øyeblikket og gikk da til Google for å finne ut, men ja jeg aner ikke.. ble litt bekymret da jeg satt meg ned på baderomsgulvet for å gråte fordi jeg har vondt i hele kroppen og så lite energi at jeg nesten ikke greide å stå oppreist for å vaske hendene mine.. si ifra om du fant ut av hvorfor :) Anonymkode: 3031b...935
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #4 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Opplever akkurat det samme i dett øyeblikket og gikk da til Google for å finne ut, men ja jeg aner ikke.. ble litt bekymret da jeg satt meg ned på baderomsgulvet for å gråte fordi jeg har vondt i hele kroppen og så lite energi at jeg nesten ikke greide å stå oppreist for å vaske hendene mine.. si ifra om du fant ut av hvorfor Anonymkode: 3031b...935 Hvis du googler på engelsk, får du masse svar. De fleste ligner på dette: Sitat Basal- og reflekstårer inneholder høyere nivåer av salt enn følelsesmessige tårer. Dette bidrar til å beskytte øynene dine og holde dem sunne. Det følelsesmessige tårer mangler i salt, veier de opp for i hormoner. Disse hormonene fungerer som et naturlig smertestillende middel ved å gjenopprette balansen i kroppen og redusere stressnivået. Kilde: https://www.allaboutvision.com/eye-care/eye-anatomy/why-are-tears-salty/ Anonymkode: 882c7...237
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #5 Skrevet 8. februar 2024 Takk for info Er litt bekymret om dagen grunnet mye andre plager. Når jeg søkte på norsk så fant jeg en video av en forsker som forsker på tårer og tilknytning til sykdommer og at man kan finne andre kroppslige sykdommer via tårer, men er såpass lite info ute om det sikkert grunnet at de kanskje ikke har funnet ut av så mye selv om de begynte å forske på dette i 2014. Anonymkode: 3031b...935
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå