Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Har noen gode råd til tørr hodebunn? Noen gode produkt å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Kerastase har en serie for tørr og irritert hodebunn, og shampoen der, som heter Dermo-Calm er veldig bra. Ellers har Vichy på apoteket bra shampo for samme problem.

Skrevet

Har prøvd Vichy Og den er ganske bra. Koster rundt 100 lappen.

Skrevet

Det kommer litt an på om du bare har vanlig tørr hud i hodebunnen eller om du har såkalt seborreisk eksem. Jeg drev og brukte en del flass-shampoer før frisøren min sa at det mest sannsynlig var eksem. På apoteket har de en genial liten shampoflaske til dette formålet. Den heter Fungoral. Prøv den! Har hjulpet meg iallefall.

Flass-shampoer kan gjøre vondt verre hvis det er eksem du har. :-? Skaff heller en shampo som er skånsom mot hodebunnen og ikke bruk butikkshampo.

Gjest Callie
Skrevet

Jeg har prøvd ALT mot tørr hodebunn, har vært plaget i "alle" år.

Det som hjelper for meg er Fungoral fra apoteket, "Dandruff shampoo" (tidl. Clinidan) fra KMS, og en type som ikke selges mer som het Activ (ble solgt i dagligvare etc.) Jeg bruker bare den fra KMS nå, det blir billigere enn Fungoral.

Har også prøvd den som er nevnt over fra Kérastase, og en som skulle være veldig bra fra SP, men de gjorde det egentlig bare verre.

Lykke til, håper du blir kvitt problemet, eller klarer å holde det i sjakk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...