Gå til innhold

Vaginaplastikk

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vurderer en slik operasjon og lurer på om noen har erfaring? Har sjekket litt rundt og ser bla dem tilbyr dette ved Oslo plstkirurgiske senter. Tenker ikke på kjønnsleppe operasjon, men vagina åpning og innvendig.

Var det vondt? groprosess? Hvor gjennomførte du operasjonen? Og til syvende og sist, merket du bedre/verre effekt av operasjonen?

Anonymkode: 96538...0d9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal du ta det? Hr du noen skader etter fødsel? Jeg er operert åpning og bakre skjedevegg, de sydde sammen musklene som har revet fra hverandre. Ble bedre etter op,  ved samleie  så blir jeg veldig sår raskt selv nå noen år etter operasjon. Jævla vondt de 5 første dagene. Men her er det sydd i muskler, så kommer an på hva det er med deg.

Anonymkode: d4032...a2e

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vurderer en slik operasjon og lurer på om noen har erfaring? Har sjekket litt rundt og ser bla dem tilbyr dette ved Oslo plstkirurgiske senter. Tenker ikke på kjønnsleppe operasjon, men vagina åpning og innvendig.

Var det vondt? groprosess? Hvor gjennomførte du operasjonen? Og til syvende og sist, merket du bedre/verre effekt av operasjonen?

Hvorfor i all verden skal du det!?

Anonymkode: 69b94...cef

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer også på dette. Ønsker å stramme opp da jeg har liten glede av vaginal sex. Dere som har gjort det, var det noen bivirkninger?

Anonymkode: 1fa1a...0f6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har født flere barn og føler meg viere.. derfor.. 

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer også på dette. Ønsker å stramme opp da jeg har liten glede av vaginal sex. Dere som har gjort det, var det noen bivirkninger?

Anonymkode: 1fa1a...0f6

Det blir arrvev da. Jeg blir fort sår av pikk, så orker kun samleie i Max 5 min. Må vente et par dager til neste runde. Men hadde gjort det igjen tross smerter og sårhet. Følte livet mott var ødelagt pga ødelagt vagina etter fødsler:(

AnonymBruker
Skrevet

Min varte 60 måneder og gav meg nervesmerter. Jeg ville vært helt sikker på hva som forårsaket problemet før du ender opp med en operasjon som gjør mer skade enn nytte. 

Anonymkode: e0df9...eba

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min varte 60 måneder og gav meg nervesmerter. Jeg ville vært helt sikker på hva som forårsaket problemet før du ender opp med en operasjon som gjør mer skade enn nytte. 

Enig, man  bør ikke gjøre dette uten medisinsk indikasjon. Ingen enkel løsning. 

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

6 måneder* 

AnonymBruker
Skrevet

TS her

Er bare det at jeg føler meg vid.. Mannen klager ikke og kjenner ikke noe, men jeg selv vet jo at jeg har vært strammere en gang i tiden. Har også problemer med at jeg blir så våt under samleie og da føles det ekstra vidt.. Før jeg fikk barn for mange år siden holdt jeg på med en fyr som sa at han hadde pult ei som hadde født og at det føltes som å pule en vannmelon. Dette har brent seg fast i hjernen min og jeg er livredd for at min nåværende mann tenker det samme om meg men lar vær å si det for å ikke såre meg.. Føler jeg kniper og kniper men til ingen nytte.. Kniping hjelper jo heller ikke så mye på det estetiske, syns skjedeåpningen også er stor og stygg. Jeg var nylig hos gyn ifb med noe annet og tok opp hva jeg vurderte. Gyn sier jo selvfølgelig at alt er innenfor normalen med meg og at det ikke foreligger noe medisinsk  og at jeg bør tenke meg godt om før jeg evt opererer..

dere som har vært plaget med arrvev og smerter.. gikk det over? Er ting bedre nå?

AnonymBruker
Skrevet

Vær obs på at du kan miste følelser og skade nerver der nede...

Anonymkode: c75fa...97e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...