AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #1 Skrevet 28. juni 2018 Helt tilfeldig i dag tidlig så jeg postbilen kjør av gårdsplassen, uten å ha ringt på eller lagt igjen noen beskjed... Så derfor skjønner jeg ikke helt hva dette betyr? Anonymkode: e9bc3...1bc
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #2 Skrevet 28. juni 2018 Kanskje lurt å ta en tlf til Posten? Anonymkode: 796b7...798
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #3 Skrevet 28. juni 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje lurt å ta en tlf til Posten? Anonymkode: 796b7...798 Og da sier man...? «Du, jeg er for dum til å skjønne dette..»?🙈😂 Anonymkode: e9bc3...1bc 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #4 Skrevet 28. juni 2018 Er det posten som leverer for GLS? Anonymkode: e9bc3...1bc
ekkoet Skrevet 28. juni 2018 #5 Skrevet 28. juni 2018 (endret) Jeg leser det som at siste meldingen var "Pakken kunne ikke leveres da mottaker/den som skal signere ikke var tilstede" Så da høres det veldig rart ut at den kjørte uten å komme innom dersom du ventet på pakken. Endret 28. juni 2018 av ekkoet
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #6 Skrevet 28. juni 2018 Akkurat nå, ekkoet skrev: Jeg leser det som at siste meldingen var "Pakken kunne ikke leveres da mottaker/den som skal signere ikke var tilstede" Det var slik jeg også tolket det, men jeg var jo hjemme, og postmannen var ikke ute av bilen engang..🤔 Anonymkode: e9bc3...1bc
ekkoet Skrevet 28. juni 2018 #7 Skrevet 28. juni 2018 Som foreslått over - da må du ringe posten. Si hvordan du forstår meldingen og spør om hvorfor pakken ikke ble levert. (er adressen rett og lett å finne for postmannen?)
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #8 Skrevet 28. juni 2018 Akkurat nå, ekkoet skrev: Som foreslått over - da må du ringe posten. Si hvordan du forstår meldingen og spør om hvorfor pakken ikke ble levert. (er adressen rett og lett å finne for postmannen?) Da skal jeg ta en telefon. Ja, han var jo på gårdsplassen min..🙈 Flere hus her, men mitt er nummerert☺️ Anonymkode: e9bc3...1bc
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #9 Skrevet 28. juni 2018 Merkelig postmann😅 Må jeg vente helt til jeg får lapp i posten, eller kan jeg bare dra innom postkontoret og hente pakken? Anonymkode: e9bc3...1bc
ekkoet Skrevet 28. juni 2018 #10 Skrevet 28. juni 2018 Du må vente til appen/sporingen sier at pakken er registrert inn i butikk/postkontor. Lappen i posten vil antakeligvis først komme dagen etter dette. Kan være mulig du og får sms samme dag. Kjedelig om det er noe du går og venter på - det går jo i tilfelle an å gi dem en tilbakemelding på at det er litt slett arbeid.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #11 Skrevet 28. juni 2018 Var telefonen din påskrudd? Det kan være at han forsøkte å ringe deg, og når han ikke kom igjennom dro han bare igjen. Anonymkode: 5eda2...d61
JDT Skrevet 28. juni 2018 #12 Skrevet 28. juni 2018 Har en som jeg kjenner som jobber som postbud. Han sier at han noen ggr driter i å ringe på hjemme og på denne måten slipper ekstra arbeid. Og bare skrive slik på statusen så kan personen hente pakken selv på postkontoret. Selv har jeg opplevd dette. Og noe annet dritt. Feks små pakker fra ebay som man lett putter ned i postkassen,gidder de ikke. Og tar det med tilbale for så å sende ut hentelapp. Mens andre postmenn stapper større poser ned i postkassen. Sistnevnte er best for meg da jeg slipper å vente på lapp og dra og hente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå