koldbruna Skrevet 4. mars 2005 #1 Skrevet 4. mars 2005 Jeg skal kjøpe meg ny skriver etter at den gamle har tatt "kvelden",men hvilken skriver velger jeg? Holder på å tenker på å kjøpe meg Photoscanner. Er det noen som har ett råd og gi. Det er disse jeg og mannen har sett på. nr 1:Epson Blekk Skriver Stylus Photo R200 6 separate patroner nr 2: HP Photosmart 8450 nr 3 :Lexmark P915 fotoskriver nr4:Epson Stylus Photo RX620 Noen med erfaringer??Noen jeg bør holde meg unna? Koldbruna
GoodGirl Skrevet 5. mars 2005 #2 Skrevet 5. mars 2005 Hvis jeg var deg ville jeg holdt meg unna Lexmark. De har bra skrivere, men nye patroner koster flesk.
Gjest Anonymous Skrevet 5. mars 2005 #3 Skrevet 5. mars 2005 Jeg ville sjekka prisene på patronene til de skriverne du snakker om. Også ville jeg kjøpt den prinertn med billigst patroner..
koldbruna Skrevet 5. mars 2005 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2005 Jeg vet at blekk koster.Jeg bruker skriveren ganske mye,og synes det er dyrt med blekk. Er ikke villig til å bruke mye penger på blekkpatroner som ikke holder så lenge.Jeg vil ha en skriver som skriver ut bra kvalitet,og som blekkpatronene ikke koster "flesk" Noen her som har en bra photoskriver de er fornøyd med og som kan fortelle litt om skriveren. Koldbruna
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2005 #6 Skrevet 8. mars 2005 Det er disse jeg og mannen har sett på. nr 1:Epson Blekk Skriver Stylus Photo R200 6 separate patroner nr 2: HP Photosmart 8450 nr 3 :Lexmark P915 fotoskriver nr4:Epson Stylus Photo RX620 Av disse ville jeg uten tvil ha valgt en av Epson-maskinene, de gir best utskriftskvalitet, Lexmark er kjent for høye driftskostnader, og HP har en arkmater som legger større begrensninger på hva slags ark du kan skrive ut på. Ellers synes jeg Canon har meget bra skrivere, f.eks. Canon Pixma iP6000D, eller Canon Pixma MP750/MP760 hvis det er en multifunksjonsmaskin du er ute etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå