AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #1 Skrevet 28. juni 2018 Kan dere ha sex flere timer i strekk med ei dame dere ikke har følelser for? Anonymkode: 865fc...539
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #3 Skrevet 28. juni 2018 Hvorfor skulle det være en annen tidsbegrensning på sex om man har følelser eller ikke? Jeg, som er kvinne, har f.eks hatt sex i timesvis på sexklubb, med menn jeg aldri hadde møtt før. Anonymkode: ab9d0...2d5 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #4 Skrevet 28. juni 2018 Ja, men flere timer? Flere runder, mente du? Anonymkode: d9386...2b4
Gent82 Skrevet 28. juni 2018 #5 Skrevet 28. juni 2018 Haha. Nei. Må være sjelden type mann. Men finnes det noen damer som gidder å bli brukt flere timer i strekk da?? Om jeg hadde vært dame og akseptert at typeen skulle få gjø det, så måtte jeg tatt 2 sovetabletter og sagt kos deg, snakkes i morgen
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #6 Skrevet 28. juni 2018 1 minutt siden, Gent82 skrev: Haha. Nei. Må være sjelden type mann. Men finnes det noen damer som gidder å bli brukt flere timer i strekk da?? Om jeg hadde vært dame og akseptert at typeen skulle få gjø det, så måtte jeg tatt 2 sovetabletter og sagt kos deg, snakkes i morgen En blir da ikke brukt selv om en har sex i timevis. Anonymkode: ab9d0...2d5
Gent82 Skrevet 28. juni 2018 #7 Skrevet 28. juni 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: En blir da ikke brukt selv om en har sex i timevis. Anonymkode: ab9d0...2d5 Ok litt difus formulering.mjeg mente at jeg tviler på at kvinnen har en interesse av å holde på i flere timer i strekk, og for å ikke støte noen så satte jeg meg selv i kvinnens sted - om det skulle være ønske om å ha sex i timer i strekk så hadde jeg sagt " om du har så lyst, så får du gjøre det. Men jeg tar et par sovetabletter, for jeg gidder virkelig ikke å holde på så lenge. Du ordner frokost i morgen, god natt" Haha *disclaimer - satt på spissen.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #8 Skrevet 28. juni 2018 Hvem i helvete gidder det? Ja, man kan ha det. Jeg har hatt det noen ganger på ons. og jeg begynte å kjede meg helt jævlig. Og ble jævlig sår. Jeg gidder ikke slikt lengste. Har heller ikke ons. Men erfaringsmessig kan man ha sex i mange timer uten følelser. 0 stress. K. Anonymkode: 07816...d8e
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #9 Skrevet 28. juni 2018 4 timer siden, Jentadi skrev: Flere timer i strekk...🙄😂😂😂😂 Ehh. Ja. Flere timer i strekk. Vi kommer begge to, flere ganger. Men vi har sex 2-3 timer i strekk. Anonymkode: 865fc...539
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #11 Skrevet 28. juni 2018 4 timer siden, Gent82 skrev: Ok litt difus formulering.mjeg mente at jeg tviler på at kvinnen har en interesse av å holde på i flere timer i strekk, og for å ikke støte noen så satte jeg meg selv i kvinnens sted - om det skulle være ønske om å ha sex i timer i strekk så hadde jeg sagt " om du har så lyst, så får du gjøre det. Men jeg tar et par sovetabletter, for jeg gidder virkelig ikke å holde på så lenge. Du ordner frokost i morgen, god natt" Haha *disclaimer - satt på spissen. Jeg har gjerne sex i timevis og var kvinne sist jeg sjekket i hvert fall. Anonymkode: ab9d0...2d5
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #12 Skrevet 28. juni 2018 Spør han om han vil være kjæresten din da. Anonymkode: 6ff5f...12e 1
Jentadi Skrevet 28. juni 2018 #13 Skrevet 28. juni 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ehh. Ja. Flere timer i strekk. Vi kommer begge to, flere ganger. Men vi har sex 2-3 timer i strekk. Anonymkode: 865fc...539 Jeg vet godt at det er mulig. Det var ikke det jeg lo av. 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #14 Skrevet 28. juni 2018 Ja, sist mann jeg var sammen med, vi hadde utrolig mye sex, kunne holde på i timevis. Nå gjorde vi mye annet koselig og. Kom fram på slutten, etter å ha vært sammen i 1 år, og hvor han både hadde fortalt at han elsket meg, og var forelsket. Så sa han at han hadde ikke hatt følelser for meg overhodet, etter de 3 første månedene sammen. Men sexen var så bra, så han ville ikke gjøre det slutt. Tror og det er mange menn som er i forhold, uten følelser, bare fordi det er praktisk. Anonymkode: 3a9f5...c4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå