AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #1 Skrevet 28. juni 2018 Feminister i Sverige følte seg krenket av at det kun var menn som var avdanket på statuer av hester, Og at statuer av kvinnelige figurer var for det meste nakne og således fremhevet sexisme. Og derfor så ønsket svenske feminister og vise at kvinner er like sterke som menn ved og leke hester og galoppere gjennom sentrum av en svensk by. Anonymkode: 20dcd...bc5 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #2 Skrevet 28. juni 2018 Blir du krenket av at noen kvinner leker hester i Sverige? Anonymkode: 97970...7c2 3
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #3 Skrevet 28. juni 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blir du krenket av at noen kvinner leker hester i Sverige? Anonymkode: 97970...7c2 Nei, Absolutt ikke. Men jeg lo i et kvarter etter at jeg så det klippet og måtte sjekke om det faktisk var seriøst ment eller om det var svart humor. lol Anonymkode: 20dcd...bc5 3
Opplyst Skrevet 28. juni 2018 #4 Skrevet 28. juni 2018 Svensker og Sverige er seriøst verdens vits. Jeg kan ikke fatte og begripe at kvinner ønsker å se sitt kjønn representert av noe slikt. Jeg tror ærlig talt ikke kvinner flest gjør det heller. 2
herzeleid Skrevet 28. juni 2018 #5 Skrevet 28. juni 2018 (endret) Det er noe herlig "Monthy Pyton"-absurd over det hele, kanskje særlig kombinasjonen av hvor komisk det fremstår og hvor kry og fornøyde med seg selv de involverte virker. De skal om ikke annet ha for kreativiteten. Endret 28. juni 2018 av herzeleid 5
Opplyst Skrevet 28. juni 2018 #6 Skrevet 28. juni 2018 2 minutter siden, herzeleid skrev: Det er noe herlig "Monthy Pyton"-absurd over det hele, kanskje særlig kombinasjonen over hvor komisk det fremstår og hvor kry og fornøyde med seg selv de involverte virker. De skal om ikke annet ha for kreativiteten. De mener det, mann, de mener det!
Gjest Zonjë Skrevet 28. juni 2018 #7 Skrevet 28. juni 2018 Det morsomste er jo at de skal vise hvor sterke og flinke kvinner er, så portretterer de seg som det mannnen sitter oppå og styrer over på statuene de løper forbi. 🐴
Opplyst Skrevet 28. juni 2018 #8 Skrevet 28. juni 2018 4 minutter siden, Zonjë skrev: Det morsomste er jo at de skal vise hvor sterke og flinke kvinner er, så portretterer de seg som det mannnen sitter oppå og styrer over på statuene de løper forbi. 🐴 Dermed blir ikke kvinner så sterke og flinke likevel, men snarere underdanig. Hahaha, svensker og Sverige er i sannhet verdens vits. Hvor lang tid tar det før en svenske skjønner at verden ler av dem? Kom med morsomme forslag!
Gjest Zonjë Skrevet 28. juni 2018 #9 Skrevet 28. juni 2018 (endret) 10 timer siden, Opplyst skrev: Dermed blir ikke kvinner så sterke og flinke likevel, men snarere underdanig. Hahaha, svensker og Sverige er i sannhet verdens vits. Hvor lang tid tar det før en svenske skjønner at verden ler av dem? Kom med morsomme forslag! Jeg kommenterte ikke i tråden fordi de var svensker Endret 28. juni 2018 av Zonjë
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #10 Skrevet 28. juni 2018 Sverige er ikke problemet. Feminisme er. Likestilling er bra, men nå gjør jo kvinner ALT mulig rart for og bevise at de er like sterke som menn, men hvorfor er det da likevel flest kvinner som trenger støtte fra venner når hun endelig må komme seg ut av forholdet hun er "grepet" i i mange år? Hvorfor er det flest kvinner som er grepet? Anonymkode: 1e69d...6f4 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #11 Skrevet 28. juni 2018 Men det er jo ikke første gangen at svenske feminister gjør narr av seg selv. Anonymkode: 20dcd...bc5 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #12 Skrevet 28. juni 2018 Haha, klassisk venstresiden. Anonymkode: 58e51...510
fullførsetningen Skrevet 28. juni 2018 #13 Skrevet 28. juni 2018 12 timer siden, Zonjë skrev: Det morsomste er jo at de skal vise hvor sterke og flinke kvinner er, så portretterer de seg som det mannnen sitter oppå og styrer over på statuene de løper forbi. 🐴 Ikke sant. Det ville tatt seg bedre ut om de faktisk red på hester.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #14 Skrevet 28. juni 2018 Jeg liker både svensker og feminister, jeg, men akkurat DISSE feministene var kanskje litt (veldig) komiske Anonymkode: 0b3f6...03d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå