Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger å vite hva som skjer mellom meg og min kjære fremover. 

Håper på seriøse svar , da jeg tror på både healing og klarsynthet. 

Kvinne, 32. 

Anonymkode: c8d84...a1c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser høst, en trappeoppgang, bor dere i en stor by? Du henter posten der nede, dere har delt dette inngangspartiet sammen på en måte. Det har vært kjærlighetssorg i luften. Han har reist og du har blitt igjen alene. Ikke som at du er forlatt, men han måtte noe, og du måtte noe, også blir det avstand mellom dere. 

Anonymkode: 0ab66...c52

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trenger å vite hva som skjer mellom meg og min kjære fremover. 

Håper på seriøse svar , da jeg tror på både healing og klarsynthet. 

Kvinne, 32. 

Jeg får opp at dere er like men ulike, om det gir mening? Får opp at dere tenker forskjellig om noe nå, men likevel samme felles mål og ønske om dere.

Framtiden er ikke hugget inn i stein, men om dere velger det, får dere et godt og rikt liv sammen. 

Det er der jeg får opp. En sirkel med ubesluttsomhet, ikke nødvendigvis om dere, men om noe. Så går det seg til på en fin måte, og ser dere lykkelige sammen. 😊

Anonymkode: 19dfb...5b1

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vil spå meg ang ekteskapet. Dame 46,trenger mot

Anonymkode: c516a...9e0

AnonymBruker
Skrevet

Lite igjen mellom dere, dere henter begge ting utenfra. Føler tankene dine streifer andre steder /til andre muligheter andre flørter eller ideer. Hva som vil skje er opp til dere. Akkurat nå glir dere fra hverandre, og jeg ser ingen grunn til å holde fast. Vent og se la tankene fare, kanskje vil du da tilbake. Det er ikke tiden for en enten eller avgjørelse. DU har tid. Jeg tror dere kan ha det fint sammen, men denne perioden er ganske ensom i tosomhet. det er ok noen ganger. Vent og se ting vil bli lysere generelt og du vil få mer fotfeste. Da kan du hvile i deg selv, og dere kan finne tilbake til kjærligheten, om du vil. 

Anonymkode: 09c15...be1

Gjest Konditorfrue
Skrevet

Blir helsen hans bedre...

AnonymBruker
Skrevet

Takk :) føler dette passer. Aner ikke om høsten hva som skjer videre pga skole og lignende 

AnonymBruker
Skrevet
På 28.6.2018 den 12.58, AnonymBruker skrev:

Jeg får opp at dere er like men ulike, om det gir mening? Får opp at dere tenker forskjellig om noe nå, men likevel samme felles mål og ønske om dere.

Framtiden er ikke hugget inn i stein, men om dere velger det, får dere et godt og rikt liv sammen. 

Det er der jeg får opp. En sirkel med ubesluttsomhet, ikke nødvendigvis om dere, men om noe. Så går det seg til på en fin måte, og ser dere lykkelige sammen. 😊

Anonymkode: 19dfb...5b1

Takk :) 

AnonymBruker
Skrevet
På 28.6.2018 den 1.30, AnonymBruker skrev:

Jeg ser høst, en trappeoppgang, bor dere i en stor by? Du henter posten der nede, dere har delt dette inngangspartiet sammen på en måte. Det har vært kjærlighetssorg i luften. Han har reist og du har blitt igjen alene. Ikke som at du er forlatt, men han måtte noe, og du måtte noe, også blir det avstand mellom dere. 

Anonymkode: 0ab66...c52

Håper ikke dette Stemmer 😕

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lite igjen mellom dere, dere henter begge ting utenfra. Føler tankene dine streifer andre steder /til andre muligheter andre flørter eller ideer. Hva som vil skje er opp til dere. Akkurat nå glir dere fra hverandre, og jeg ser ingen grunn til å holde fast. Vent og se la tankene fare, kanskje vil du da tilbake. Det er ikke tiden for en enten eller avgjørelse. DU har tid. Jeg tror dere kan ha det fint sammen, men denne perioden er ganske ensom i tosomhet. det er ok noen ganger. Vent og se ting vil bli lysere generelt og du vil få mer fotfeste. Da kan du hvile i deg selv, og dere kan finne tilbake til kjærligheten, om du vil. 

Anonymkode: 09c15...be1

Var dette til meg..

Anonymkode: c516a...9e0

AnonymBruker
Skrevet

Dere går begge på nåler, er usikre på hva som egentlig foregår og hva dere vil fremover. Ta ett problem ad gangen, og lytt, helst uten å dømme. Særlig er han usikker på hvordan du vil reagere på hva han tenker og føler innerst inne.

Anonymkode: 95678...601

AnonymBruker
Skrevet
På 30.6.2018 den 11.23, AnonymBruker skrev:

Dere går begge på nåler, er usikre på hva som egentlig foregår og hva dere vil fremover. Ta ett problem ad gangen, og lytt, helst uten å dømme. Særlig er han usikker på hvordan du vil reagere på hva han tenker og føler innerst inne.

Anonymkode: 95678...601

Hvem var dette til ? Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...