AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #1 Skrevet 27. juni 2018 Husker at jeg leste for et par år siden at gifte ikke kunne få frikort selv om de tjente under grensa for å få det. Nå finner jeg ikke dette igjen noe sted på skatteetatens nettsider. Har det blitt forandringer i reglene, eller er bare akkurat denne detaljen veldig godt bortgjemt? Noen som vet? Anonymkode: 0b61a...0ff
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #2 Skrevet 28. juni 2018 Jeg er gift og hadde frikort uten problemer for et par år siden. Aldri hørt at gifte ikke kan få det. Jeg tjente under grensen det året. Anonymkode: bb73c...fba
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #3 Skrevet 28. juni 2018 Jeg snakket for øvrig med skatteetaten om det, så regner med de hadde sagt noe om jeg ikke kunne få det pga jeg var gift. Anonymkode: bb73c...fba
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #4 Skrevet 28. juni 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Husker at jeg leste for et par år siden at gifte ikke kunne få frikort selv om de tjente under grensa for å få det. Nå finner jeg ikke dette igjen noe sted på skatteetatens nettsider. Har det blitt forandringer i reglene, eller er bare akkurat denne detaljen veldig godt bortgjemt? Noen som vet? Anonymkode: 0b61a...0ff Dette er bare tull. Du må ha lest feil. Gifte får frikort Anonymkode: 38d6e...3dc
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #5 Skrevet 28. juni 2018 Takk for svar var i 2015 jeg leste det på skatteetaten sine sider, så er jo mer enn et par år siden om man skal være nøyaktig men ut ifra svarene så har de vel gått bort i fra dette, og da er det jo greit. 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er bare tull. Du må ha lest feil. Gifte får frikort Anonymkode: 38d6e...3dc Nei, jeg leste ikke feil. Da jeg googlet det før jeg postet spørsmålet kom det opp flere resultater som omhandler akkurat dette, fra noen år tilbake. Anonymkode: 0b61a...0ff
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #6 Skrevet 28. juni 2018 Håper så inderlig at alle fordeler med å være gift faller bort. Anonymkode: 5b502...b36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå