Gå til innhold

Sy min egen brudekjole

Sy min egen brudekjold  

18 stemmer

1. 1. Kan jeg sy min egen brudekjole?

• Ja, kjør på
    • Nei, det blir nok for mye

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei! Jeg har veldig lyst til å sy min egen brudekjole til mitt eget bryllup, men vet ikke helt om folk støtter det, eller om de kommer til å synes jeg er rar. Hva mener dere?

Endret av Ikkesåliten
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke finn på å gifte deg med den første og beste kjæresten du har her i livet.... Det er altfor, altfor tidlig å gifte seg når man er 18. Det er som å be om trøbbel.

Holder dere fremdeles sammen når dere fyller 25, så værsågod å gifte dere. Da har dere bevist at dere er "ment for hverandre", som har klart å holde sammen hele ungdomstiden. Men oddsene er i mot dere - det er 50% sjanse for at dere ikke er sammen når de 7 årene er gått.

Hør på en gammel kjerring som meg (er 51), og ikke gift dere så tidlig. Det er bortkastet. Vær heller kjærester.

Skrevet

Om du har syferdigheter, og mener du kan få det til så er det ikke noe annet enn veldig imponerende å gifte seg i en kjole du har sydd selv!

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er flink til å sy er det vel bare å prøve seg. Jeg kjenner ei som giftet seg i en kjole moren hadde sydd (og hun er flink), men jeg syns ikke den var spesielt pen

Anonymkode: 1fb49...21c

AnonymBruker
Skrevet

Vet om ei som sydde kjolen sin selv, den var knallfin. Men mye arbeid og hun driver å lager klær støtt så har god peiling.

Anonymkode: 45a8d...6e8

Skrevet

Jeg lurer på hvorfor folk skulle mene at du er rar om du velger å sy brudekjolen din? Og hvorfor skulle du bry deg om hva folk mener om det?

Jeg tror folk vil bli mer imponerte enn syns at du er rar, så sant du kan sy og har tid til det. :) 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sydde min selv (sydd siden jeg var 10 år) og angret ikke et sekund!

Jeg brukte to vintagemønster og kombinerte slik at jeg fikk en unik kjole. Stoffene var en blanding av stoff fra butikkene på Grønland og litt luksusblonde som en venninne fant i en bruktbutikk i Paris. 

Vi giftet oss i september og jeg begynte arbeidet rundt mai for å være 100% sikker på å være ferdig.

Flere gjester trodde kjolen min fra Cecilie Melli😉

Anonymkode: caa75...ab5

Gjest LiMaSK
Skrevet

Selvfølgelig kan du det! 

Har lyst å gjøre det selv, jeg ser den fremfor meg, akkurat presis hva som skal gjøres å hvordan den skal se ut. Men det er nok ikke så lett i praksis..

Lykke til :)

Skrevet

Klart du kan. Jeg sydde kjolen min, fikk ingen negative reaksjoner på det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...